Multi motociclistilor pun confortul inaintea sigurantei
Data publicarii: 13-11-2012 | Auto
Campanie de buy-back a castilor vechi pentru cresterea protectiei motociclistilor prin purtarea unor casti noi si de calitate
"In alegerea castilor, multi motociclistilor pun pe primul loc confortul, in detrimentul sigurantei pe care acestea trebuie sa le-o asigure; confortul este, desigur, foarte important, dar siguranta trebuie sa fie in mod clar pe primul loc in procesul de achizitie al unei casti. In ceea ce priveste cel de-al treilea criteriu in alegerea corecta a unei casti de motociclist, acesta se refera la culoare: din pacate, multi motociclisti aleg castile negre, considerandu-le <<la moda>>, desi cele mai recomandate sunt culorile deschise si vizibile, cu care motociclistul poate fi observat de la o distanta cat mai mare, inclusiv pe timp de noapte”, a aratat Tudor Dumitru, director general United Motors International, importatorul oficial in Romania al motocicletelor Kawasaki, precum si al marcii germane Schubert, unul dintre liderii mondiali in productia celor mai sigure casti pentru motociclisti.
In caz de accident, casca de motociclist trebuie sa asigure patru tipuri de protectie, si anume la impact, la abraziune, la incendiu si, respectiv, la lovirea cu fragmente care au viteza mare. "Toate aceste tipuri de protectie sunt extrem de importante, avand in vedere ca statisticile arata ca rata mortalitatii in cazul accidentelor grave de motocicleta este de 3 ori mai mare decat in cazul accidentelor cu autoturisme”, a precizat Tudor Dumitru.
In ceea ce priveste confortul castii de motociclist, acesta este dat de greutate (cu cat mai usoara- cu atat mai confortabila, desigur), de nivelul de zgomot, aerodinamica etc. Referitor la culoare, cele mai recomandate sunt castile albe, precum si cele in culori fluorescente (portocaliu, galben sau verde), care sunt vizibile si noaptea.
"Casca de motociclist este un produs la care renumele producatorului (brandul) reflecta in mod clar un anumit standard de calitate; desigur, si preturile sunt in consecinta, castile care asigura o buna protectie si un confort pe masura fiind cele mai scumpe. Pentru a sprijini cresterea sigurantei motociclistilor in trafic, United Motors International impreuna cu producatorul german Schubert desfasoara o campanie de <<buy-back>> a castilor vechi, oferind discounturi semnificative la achizitia unor modele ce asigura o protectie crescuta motociclistilor, daca se aduce la schimb orice casca veche”, a aratat Tudor Dumitru.
Producatorul de casti Schuberth dezvolta si produce de 90 de ani sisteme de protectie a capului, compania fiind printre liderii mondiali in productia de casti pentru motociclete, Formula 1 si alte curse, precum si pentru pompieri, politisti si militari. Schubert promoveaza inalta tehnologie germana si aduce constant imbunatatiri si inovatii produselor sale. Campania de buy-back pentru cresterea sigurantei motociclistilor in trafic isi propune sa stimuleze achizitia castilor Schubert recunoscute pentru protectia pe care o ofera. Astfel, motociclistii care lasa la schimb orice casca veche, primesc un discount de 30% la achizitionarea unei casti Schuberth din modele de top C3, J1, S2 sau SR1; toate aceste tipuri de casti au caratecteristici ce garanteaza protectia la un nivel greu de atins de catre produse similare, cu un grad optim de confort.
"Numarul motociclistilor va creste semnificativ in urmatorii ani, ca urmare tendintelor de degajare a traficului si reducere a poluarii, precum si din cauza cresterii preturilor carburantilor si, desigur, datorita farmecului de a conduce o motocicleta... Acest fapt sporeste insa raspunderea tuturor celor implicati, de la motociclisti, la cei ce emit reglementarile traficului, producatorii si distribuitorii din domeniu etc; astfel, in acest context, se va accentua si implicarea noastra in astfel de campanii si masuri concrete menite sa contribuie la cresterea gradului de protectie a motociclistilor”, a precizat Tudor Dumitru.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză