Multi motociclistilor pun confortul inaintea sigurantei
Data publicarii: 13-11-2012 | Auto
Campanie de buy-back a castilor vechi pentru cresterea protectiei motociclistilor prin purtarea unor casti noi si de calitate
"In alegerea castilor, multi motociclistilor pun pe primul loc confortul, in detrimentul sigurantei pe care acestea trebuie sa le-o asigure; confortul este, desigur, foarte important, dar siguranta trebuie sa fie in mod clar pe primul loc in procesul de achizitie al unei casti. In ceea ce priveste cel de-al treilea criteriu in alegerea corecta a unei casti de motociclist, acesta se refera la culoare: din pacate, multi motociclisti aleg castile negre, considerandu-le <<la moda>>, desi cele mai recomandate sunt culorile deschise si vizibile, cu care motociclistul poate fi observat de la o distanta cat mai mare, inclusiv pe timp de noapte”, a aratat Tudor Dumitru, director general United Motors International, importatorul oficial in Romania al motocicletelor Kawasaki, precum si al marcii germane Schubert, unul dintre liderii mondiali in productia celor mai sigure casti pentru motociclisti.
In caz de accident, casca de motociclist trebuie sa asigure patru tipuri de protectie, si anume la impact, la abraziune, la incendiu si, respectiv, la lovirea cu fragmente care au viteza mare. "Toate aceste tipuri de protectie sunt extrem de importante, avand in vedere ca statisticile arata ca rata mortalitatii in cazul accidentelor grave de motocicleta este de 3 ori mai mare decat in cazul accidentelor cu autoturisme”, a precizat Tudor Dumitru.
In ceea ce priveste confortul castii de motociclist, acesta este dat de greutate (cu cat mai usoara- cu atat mai confortabila, desigur), de nivelul de zgomot, aerodinamica etc. Referitor la culoare, cele mai recomandate sunt castile albe, precum si cele in culori fluorescente (portocaliu, galben sau verde), care sunt vizibile si noaptea.
"Casca de motociclist este un produs la care renumele producatorului (brandul) reflecta in mod clar un anumit standard de calitate; desigur, si preturile sunt in consecinta, castile care asigura o buna protectie si un confort pe masura fiind cele mai scumpe. Pentru a sprijini cresterea sigurantei motociclistilor in trafic, United Motors International impreuna cu producatorul german Schubert desfasoara o campanie de <<buy-back>> a castilor vechi, oferind discounturi semnificative la achizitia unor modele ce asigura o protectie crescuta motociclistilor, daca se aduce la schimb orice casca veche”, a aratat Tudor Dumitru.
Producatorul de casti Schuberth dezvolta si produce de 90 de ani sisteme de protectie a capului, compania fiind printre liderii mondiali in productia de casti pentru motociclete, Formula 1 si alte curse, precum si pentru pompieri, politisti si militari. Schubert promoveaza inalta tehnologie germana si aduce constant imbunatatiri si inovatii produselor sale. Campania de buy-back pentru cresterea sigurantei motociclistilor in trafic isi propune sa stimuleze achizitia castilor Schubert recunoscute pentru protectia pe care o ofera. Astfel, motociclistii care lasa la schimb orice casca veche, primesc un discount de 30% la achizitionarea unei casti Schuberth din modele de top C3, J1, S2 sau SR1; toate aceste tipuri de casti au caratecteristici ce garanteaza protectia la un nivel greu de atins de catre produse similare, cu un grad optim de confort.
"Numarul motociclistilor va creste semnificativ in urmatorii ani, ca urmare tendintelor de degajare a traficului si reducere a poluarii, precum si din cauza cresterii preturilor carburantilor si, desigur, datorita farmecului de a conduce o motocicleta... Acest fapt sporeste insa raspunderea tuturor celor implicati, de la motociclisti, la cei ce emit reglementarile traficului, producatorii si distribuitorii din domeniu etc; astfel, in acest context, se va accentua si implicarea noastra in astfel de campanii si masuri concrete menite sa contribuie la cresterea gradului de protectie a motociclistilor”, a precizat Tudor Dumitru.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online