Metro si-a deschis Scoala de afaceri

Data publicarii: 20-10-2006
Cel mai "batran" retailer de pe piata romaneasca, Metro Cash & Carry, a implinit ieri zece ani de activitate, aflam din Romania Libera. Pentru a marca acest eveniment, grupul a organizat la Romexpo, pentru cei 30.000 de clienti ai sai, societati comerciale, o expozitie ca un oras in miniatura, unde Metro si furnizorii sai vor prezenta pana pe 22 octombrie solutii in vederea inceperii si dezvoltarii afacerilor. "Scoala de afaceri", prima expozitie de acest gen din Europa Centrala si de Est, are mai multe departamente, care se adreseaza comerciantilor din toate sectoarele de activitate. In domeniul alimentar de pilda, clientii pot afla cum se prepara diferite alimente (de la peste, pizza, pana la desert), pentru a prelua retetele si normele de siguranta alimentara cerute de UE in afacerile lor.

Patronii altor firme se pot documenta cu privire la cele mai noi amenajari interioare (birouri, camere de hotel, gradini etc.), dar si referitor la sisteme performante de securitate.

Metro Cash & Carry este lider international pe piata de comert cu ridicata, avand mai mult de 554 de magazine, in 28 de tari, 83.000 de angajati si o cifra de afaceri in 2005 de 28,1 miliarde de euro. In Romania, grupul a deschis pana acum 23 de magazine (dintre care patru in Bucuresti) si, in ciuda puternicei concurente pe piata de retail, reuseste sa se mentina la varful topului celor mai profitabile companii, comercializand in intreaga retea peste 17.500 de produse.

"Grupul Metro, cu peste 6.700 de angajati si cu o cifra de afaceri mai mare de 1,245 miliarde euro anual, e dovada vie ca mediul de afaceri romanesc este propice dezvoltarii afacerilor de succes", a declarat vicepremierul Bogdan Pascu.

Romania Libera