Romanii nu vor asigurare CASCO
Data publicarii: 14-11-2012 | Finante-Banci
In cele mai multe tari din Europa Centrala si de Est, asigurarea CASCO nu este o optiune majoritara. Astfel, in Romania si in Croatia doar 20% din conducatorii auto detin si o asigurare CASCO pe langa polita RCA.
Masinile cel mai des asigurate in tarile din Europa Centrala si de Est sunt marci din Grupul Volkswagen si au culoarea gri metalizat, arata un studiu realizat de compania de asigurari Generali PPF Holding. Studiul a fost realizat in 9 tari din ECE dintre cele 14 in care Generali are reprezentante. Volkswagen este cea mai asigurata masina in Romania, Croatia si Polonia, in timp ce conducatorii auto sarbi raman fideli marcii nationale traditionale, Zastava. La fel se intampla si in cazul cehilor si slovacilor - in aceste tari sunt asigurate cele mai multe masini ale producatorului ceh Skoda. Opel este pe primul loc in Bulgaria si Ungaria.
Masini batrane
Vechimea medie a masinilor asigurate RCA de catre companiile de asigurari din cadrul Generali PPF Holding se situeaza intre 8 si 16 ani. In majoritatea cazurilor, vechimea masinilor asigurate in Slovenia este de pana la opt ani, in timp ce bulgarii asigura masini cu o vechime medie de 16 ani. De regula, vechimea masinilor cu asigurare RCA este de aproximativ 11 ani (Republica Ceha, Croatia, Serbia si Slovenia), in timp ce masinile cu asigurare CASCO au aproximativ trei ani vechime. In schimb, in Polonia si in Slovacia cele mai multe asigurari CASCO se incheie pentru masini noi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online