Afla cat costa o actiune Facebook pe Bursa de la Bucuresti
Data publicarii: 19-11-2012 | Bursa
In curand vei putea achizitiona actiuni Facebook pe Bursa de Valori Bucuresti, prin sistemul alternativ de tranzactionare, si vei deveni astfel actionar la cea mai mare retea de socializare din lume. Cei mai multi investitori au sustinut, dupa listarea din luna mai pe bursa americana, cand pretul de plecare a fost de 38 de dolari (130 de lei), ca titlurile Facebook au fost supraevaluate si, de aici, a urmat declinul. Tu cat esti dispus sa platesti pentru o actiune Facebook?
Depozitarul Central a inregistrat actiunile companiei americane Facebook (FB) in sistemul de compansare si decontare. Acesta este unul dintre primii pasi facuti de casa de brokeraj Tradeville pentru ca actiunile cele mai mari retele de socializare sa poata fi tranzactionate pe sistemul alternativ al Bursei de Valori Bucuresti.
Facebook s-a listat in luna mai pe bursa americana NASDAQ, deruland una dintre cele mai mari oferte publice initiale de actiuni din sectorul tehnologic. De atunci, actiunile Facebook au scazut puternic pana la un pret de 22,17 dolari/titlu, cu peste 40% sub pretul la care s-a listat, de 38 de dolari. Declinul inregistrat de cotatiile Facebook pe bursa americana ar putea face insa mai atractive actiunile pe piata locala, avand in vedere ca o actiune FB costa echivalentul a 79 de lei. De regula, actiunile cu cotatii ridicate ii tin departe pe unii investitori. In plus, romanii ar putea cumpara actiuni Facebook asteptandu-se ca dupa declinul inregistrat in ultimele luni sa urmeze o perioada de crestere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online