Banca Transilvania incurajeaza folosirea metodelor alternative de plata a facturilor
Data publicarii: 20-11-2012 | Finante-Banci
● 1.000 de premii a cate 100 de lei ●
Plata facturilor poate aduce premii in bani clientilor Bancii Transilvania. BT lanseaza astazi o campanie de incurajare a folosirii metodelor alternative de plata a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, in locul platii la ghiseul bancar.
Campania se va desfasura timp de trei luni, pana in 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune in joc 1.000 de premii a cate 100 lei. Prin intermediul BT se pot plati toate facturile - de la cele pentru energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.
Avantajele metodelor alternative de plata a facturilor:
Metodele alternative de plata a facturilor inseamna confort si economie de timp - fara costuri suplimentare.
BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezinta o modalitate facila si practica de achitare a facturilor, accesibila clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizandu-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, dupa completarea detaliilor privind numarul facturii si furnizorul. In cazul utilizarii serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre acestia acceseaza serviciul Bancii Transilvania, de pe telefonul mobil.
Plata prin bancomatele BT poate fi folosita ca alternativa de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesara, si in acest caz, cunoasterea numarului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera in mod automat chitanta aferenta. BT are aproape 900 de ATM-uri in intreaga tara.
Direct Debit BT este o alta metoda de plata a facturilor - automata, programata, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune incheierea unui acord prealabil intre banca si client, acord in baza caruia Banca Transilvania vireaza din contul clientului, catre furnizori, echivalentul valorii facturilor.
Campania se desfasoara in intreaga retea de unitati a Bancii Transilvania. Informatiile despre aceasta initiativa sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale bancii - Facebook, Twitter si Pinterest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private