Banca Transilvania incurajeaza folosirea metodelor alternative de plata a facturilor
Data publicarii: 20-11-2012 | Finante-Banci
● 1.000 de premii a cate 100 de lei ●
Plata facturilor poate aduce premii in bani clientilor Bancii Transilvania. BT lanseaza astazi o campanie de incurajare a folosirii metodelor alternative de plata a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, in locul platii la ghiseul bancar.
Campania se va desfasura timp de trei luni, pana in 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune in joc 1.000 de premii a cate 100 lei. Prin intermediul BT se pot plati toate facturile - de la cele pentru energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.
Avantajele metodelor alternative de plata a facturilor:
Metodele alternative de plata a facturilor inseamna confort si economie de timp - fara costuri suplimentare.
BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezinta o modalitate facila si practica de achitare a facturilor, accesibila clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizandu-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, dupa completarea detaliilor privind numarul facturii si furnizorul. In cazul utilizarii serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre acestia acceseaza serviciul Bancii Transilvania, de pe telefonul mobil.
Plata prin bancomatele BT poate fi folosita ca alternativa de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesara, si in acest caz, cunoasterea numarului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera in mod automat chitanta aferenta. BT are aproape 900 de ATM-uri in intreaga tara.
Direct Debit BT este o alta metoda de plata a facturilor - automata, programata, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune incheierea unui acord prealabil intre banca si client, acord in baza caruia Banca Transilvania vireaza din contul clientului, catre furnizori, echivalentul valorii facturilor.
Campania se desfasoara in intreaga retea de unitati a Bancii Transilvania. Informatiile despre aceasta initiativa sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale bancii - Facebook, Twitter si Pinterest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online