Negocieri aprinse intre Metro si Auchan pentru vanzarea real
Data publicarii: 26-11-2012 | Afaceri
Retailerul francez Auchan negociaza de trei saptamani cu Metro Group cumpararea magazinelor real din Europa Centrala si de Est, inclusiv din Romania.
Informatiile "pe surse" potrivit carora retailerul francez Auchan urmeaza sa cumpere de la Metro Groupn magazinele real din Centrul si Estul Europei se intensifica cu fiecare saptamana ce trece. Ieri, publicatia germana Lebensmittel Zeitung a scris ca cele doua parti negociaza tranzactia de trei saptamani, dar ca nu au cazut la intelegere din cauza contractelor de inchiriere incheiate pana acum de real. "Proprietarii de magazine au legat valoarea chiriilor de vanzarile anuale, ceea ce inseamna in jur de 3 miliarde de euro pe toata regiune. Or, Auchan este convins ca va avea cu magazinele real rezultate mult mai bune decat Metro, ceea ce inseamna ca, pe viitor, cheltuielile cu chiria vor exploda ", scrie publicatia germana citand surse din piata.
Ce ar primi Metro pentru real
Potrivit Lebensmittel Zeitung, pentru nemtii de la Metro vanzarea diviziei real nu ar insemna neaparat rezolvarea tuturor problemelor financiare pe care le au. Le-ar putea aduce insa venituri cuprinse intre 1 si 1,2 miliarde de euro, inclusiv partea de real estate, dar si ceva relaxare pentru managementul si actionarailor greu incercasi in ultima vreme. Aceasta in conditiile in care in prima jumatate a acestui an, grupul a reusit "performanta" de a trece de pe profit pe pierdere, desi au avut vanzari mai mari. Concret, compania de retail a raportat in prima jumatate a acestui an fiscal vanzari de 31,5 miliarde de euro, cu 2% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Au avut insa pierderi nete de 110 milioane de euro, fata de un profit net de 54 de milioane de euro in perioada similara a anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online