Banca Transilvania, desemnata Retail Bank of the Year
Data publicarii: 28-11-2012 | Finante-Banci
Banca Transilvania a primit premiul Retail Bank of the Year din partea publicatiei "Business Arena Magazine” pentru rezultatele obtinute prin linia sa de business, dedicata clientilor persoane fizice. Titlul a fost primit de BT in cadrul evenimentului Financial Leaders' Hall of Fame 2012, organizat in Bucuresti.
Cateva dintre rezultatele BT - retail banking:
- Peste 1,4 milioane de clienti persoane fizice - in crestere cu peste 8% in 2012, fata de 2011;
- Plasamentele in credite acordate persoanelor fizice au crescut, in primele zece luni ale acestui an, cu 9%, ajungand la 6,2 mld.lei; acestea reprezinta 36% din portofoliul de credite al Bancii Transilvania;
- Cu 14,6% a crescut valoarea depozitelor (la vedere si la termen) clientilor persoane fizice ale Bancii Transilvania, in primele zece luni ale acestui an, fata de finalul anului 2011;
- 16% este cota de piata BT la carduri emise (1,9 milioane carduri);
- Peste 280.000 de clienti folosesc serviciile BT24 Internet Banking si Mobile Banking, din care peste 235.000 sunt persoane fizice;
- Produse si programe BT "vedeta”: cardurile de debit (de salariu), cardurile de credit si programul de loialitate pentru carduri de credit - Star BT (www.starbt.ro).
Gabriela Nistor, Director Exectutiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania, afirma: "Ne bucuram ca strategia noastra pe retail banking da roade si este recunoscuta in piata, acest premiu fiind o confirmare in acest sens. Rezultatele noastre vorbesc de la sine, activitatea de retail a bancii inregistrand, an de an, crestere sustenabila. Suntem in etapa de consolidare a pozitiei Bancii Transilvania pe piata de retail, focusul nostru fiind oferirea de produse si servicii de calitate, ceea ce va duce, cu siguranta, la noi cresteri”.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online