Actiunile Facebook se vor tranzactiona la BVB
Data publicarii: 29-11-2012 | Bursa
S.S.I.F. Tradeville S.A., lider de piata in tranzactionarea online, anunta ca procedura de admitere la tranzactionare a actiunilor celei mai mari retele sociale, Facebook Inc, pe sistemul alternativ de tranzactionare al Bursei de Valori Bucuresti este in curs de finalizare. Data inceperii tranzactionarii urmeaza a fi stabilita de comun acord cu operatorul de sistem.
Investitorii vor putea tranzactiona actiunile retelei de socializare intr-o formula investitionala simpla cu care acestia sunt deja familiarizati si la costuri reduse. Oferirea titlurilor Facebook la BVB face parte din obiectivul Tradeville de a diversifica gama de instrumente tranzactionabile la Bursa din Bucuresti, astfel incat investitorii romani sa aiba acces la oportunitatile oferite de marile piete bursiere din lume.
Actiunile Facebook vor beneficia de serviciul de market maker asigurat de Tradeville, ceea ce pentru investitori inseamna avantajul de a avea permanent lichiditate in conditii de cotatii aliniate la cotatiile internationale. In plus, pentru a tranzactiona astfel de actiuni, un client nu trebuie sa isi mai deschida alt cont, este suficient contul deschis pentru tranzactiile spot la BVB.
Facebook Inc. detine si opereaza cea mai mare retea sociala din lume, lansata in februarie 2004, care le permite utilizatorilor sa fie conectati cu prietenii lor si sa imparta informatii. Pe 14 septembrie 2012, Facebook a atins numarul de un miliard de utilizatori activi lunar, 600 de milioane dintre ei folosind un dispozitiv mobil pentru a accesa platforma. Facebook este acum al doilea cel mai vizitat site de pe Internet, dupa motorul de cautare Google.
Facebook activeaza intr-o piata cu potential ridicat de dezvoltare. Conform datelor publicate de eMarketer, piata de publicitate online prin advertoriale va creste in 2012 cu 21.5% la 14.98 miliarde USD, Facebook crescandu-si cota de piata la 14.4%. Majoritatea veniturilor companiei provin din publicitate. Firmele care folosesc reteaua isi pot ajusta campaniile publicitare in functie de profilul sociodemografic si preferintele fiecarui utilizator. Companiile pot plati pentru reclame fie in functie de costul pe afisare, fie de costul pe click. In plus, sistemele de analiza a reclamelor le ofera companiilor informatii detaliate despre anunturile care au fost afisate si accesate, permitandu-le astfel sa-si modifice campaniile.
La sfarsitul trimestrului al treilea din 2012, Facebook a raportat active totale de 16 miliarde USD, venituri de 1.26 miliarde USD si o pierdere neta de 59 milioane USD, in scadere fata de trimestrul precedent. Capitalizarea companiei este de 48.03 miliarde USD.
"Succesul Facebook este dependent de dezvoltarea unei platforme eficiente de promovare si de monetizare a celui mai important activ al companiei, cei peste 1 miliard de utilizatori ai platformei de socializare. Astfel, in ultima perioada, Facebook a stabilit bazele unui model de generare a veniturilor si de promovare eficienta prin platforma sa, ceea ce a atras atentia investitorilor. Faptul ca activeaza intr-o piata cu potential ridicat de dezvoltare si stabilirea unor modele practice de generare a veniturilor pot fi argumente importante pentru atractivitatea companiei”, considera analistul Tradeville, Bogdan Gherghe.
Tradeville, lider de piata in online trading, a fost prima companie din Romania care a dezvoltat o platforma de tranzactionare online, ceea ce a consacrat-o ca fiind singurul intermediar care, in ultimii zece ani, si-a mentinut pozitia de lider in clasamentul Sibex si locul in top zece al intermediarilor de retail de la Bursa de Valori Bucuresti (BVB).
Lider in aplicarea inovatiilor tehnologice pe piata de capital, Tradeville ofera aplicatii online simple pentru investitorii la inceput de drum, dar si aplicatii online si desktop avansate si customizabile pentru traderii activi. Clientii Tradeville au posibilitatea de a alege instrumentele care li se potrivesc: actiuni, obligatiuni, contracte futures, options sau CFDs pe marile piete internationale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online