Cat costa anul acesta impodobirea unui brad de Craciun
Data publicarii: 29-11-2012 | Lifestyle
Reprezentantii hipermarketurilor din tara s-au pregatit deja pentru clientii care vor sa cumpere din timp decoratiuni si brazi artificiali cu ocazia sarbatorilor de iarna. Astfel, in prezent, pe rafturile celor mai mari lanturi de magazine din Romania persoanele interesate pot gasi o gama larga de globuri, ghirlande si instalatii pentru impodobirea traditionalului brad de Craciun care ii va costa, in medie, anul acesta pe romani cateva sute de lei.
Potrivit calculelor gandul, cu suma de 270 de lei se poate cumpara un brad artificial cu o inaltime de 180 de centimetri care se vinde in unele hipermarketuri alaturi de suportul necesar pentru sustinerea sa (190 de lei), dar si patru ghirlande cu o lungime de 2 metri (4 lei bucata/ total 16 lei), un set format din cinci globuri din sticla pictate manual (15 lei), trei seturi alcatuite din sase globuri realizate din material plastic (2,5 lei pe set/ total 7,5 lei), un set format din 10 globuri din sticla (11 lei), doua siraguri decorative (3 lei bucata/ total 6 lei), un set format din 12 fundite decorative pentru brad (5 lei), o instalatie alcatuita din 140 de leduri (11 lei) si un varf fabricat din material plastic cu o lungime de 25 de centimetri (5 lei).
Cat costa un brad artificial
Un brad artificial costa anul acesta, in medie, intre 9,5 lei si 330 de lei in functie de inaltime, de culoare, de materialul din care este fabricat si de numarul de ramuri. De exemplu, pentru un brad artificial cu o inaltime de 180 de centimetri, pretul variaza intre 30 de lei si 190 de lei, cel din urma fiind scos la vanzare alaturi de un suport, care costa daca este comercializat separat chiar si 60 de lei si care este realizat din plastic.
De asemenea, un brad fabricat din material plastic de culoare alba, cu o inaltime de 150 de centrimetri, poate costa 70 de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online