OMNIASIG Vienna Insurance Group lanseaza produsul VIVA CASA
Data publicarii: 09-01-2013 | Finante-Banci
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prima societate de asigurari din Romania care lanseaza, incepand cu ianuarie 2013, un nou produs de asigurare de locuinta de tip TOATE RISCURILE, sub denumirea comerciala VIVA CASA.
Produs unic si inovator pe piata din Romania, VIVA CASA, se adreseaza atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice care au in proprietate cladiri cu destinatia de locuinta de serviciu si doresc sa beneficieze de o solutie de protectie completa.
Prin achizitionarea unei polite VIVA CASA, Asiguratul poate beneficia de protectie dubla integrata prin extinderea acoperirii cu servicii de asistenta tehnica, facilitati de plata, promptitudine in solutionarea daunelor, Call Center dedicat pentru notificarea evenimentelor asigurate la numarul de telefon 021.9669, disponibil 24h/24h, 7 zile din 7.
"Prin lansarea produsului VIVA CASA, OMNIASIG Vienna Insurance Group continua seria de produse a caror dezvoltare se bazeaza pe conceptul toate riscurile si dovedeste inca o data ca este promotorul inovatiei oferind modele de business in tara noastra. Ne propunem sa inovam atat din punct de vedere al produselor cat si al serviciilor pe care le oferim pentru a crea satisfactie garantata clientilor nostri.” a declarat Mihail Tecau Presedinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.
Actuala companie OMNIASIG Vienna Insurance Group este rezultatul finalizarii fuziunii dintre BCR Asigurari si vechiul OMNIASIG. Scopul acestei fuziuni a fost crearea unei companii mai puternice, mai mari si mai solide, care sa aiba capacitatea de a oferi clientilor sai o calitate superioara a serviciilor de asigurare si care sa poata deveni lider al pietei de asigurari, obiectiv indeplinit la finele semestrului I al anului 2012.
Vienna Insurance Group este liderul pietei asigurarilor atat in Austria cat si in Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50 de companii in 24 de tari formeaza un Grup cu traditie indelungata, branduri puternice si relatii stranse cu clientii. VIG are o experienta in domeniul asigurarilor de aproape 190 de ani. Cu aproximativ 24.000 de angajati, Vienna Insurance Group este lider incontestabil pe pietele sale de baza. Pozitionata excelent, intr-o regiune de 180 milioane oameni, Grupul profita de oportunitatile de crestere pe termen lung. Vienna Insurance Group este cea mai buna companie nominala listata de ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena, actiunile sale sunt listate si la Bursa din Praga.
Mai multe informatii despre produsele si serviciile oferite de catre OMNIASIG Vienna Insurance Group sunt disponibile pe www.omniasig.ro si in cadrul tuturor unitatilor teritoriale ale societatii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor