Promotii de la BRD dedicate elevilor si studentilor
Data publicarii: 24-10-2006
In plus, in perioada 20 octombrie 2006 - 30 ianuarie 2007, se desfasoara o campanie promotionala care se adreseaza posesorilor de carduri BRD-ISIC, BRD-ISIC STUDCARD si Sprint. Toti tinerii care detin asemenea carduri emise de BRD - Groupe Societe Generale si care vor efectua, pe durata campaniei, cel putin cinci operatiuni in valoare de minim 10 RON / operatiune vor intra automat in tragerea la sorti din data de 14 februarie 2007. Fiecare cinci operatiuni vor insemna o noua participare la tragerea la sorti.
Premiile oferite in cadrul campaniei constau in camere foto digitale, telefoane mobile cu camera, genti de voiaj, legitimatii de reduceri ISIC, cadouri promotionale BRD, in valoare totala de aproximativ 13 500 EUR.
"Prin aceasta campanie dorim sa atragem noi clienti, carora le-am dedicat, in oferta noastra comerciala, cardurile BRD-ISIC (special pentru studenti) si Sprint (special pentru elevi)" - declara dl. Geo Bavro, Directorul Directiei Monetica si Canale de Distributie din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul BRD-ISIC este un card de debit in lei, cu utilizare internationala, care ofera studentilor acces la o oferta speciala de comisioane si la un program international de reduceri.
Cardul Sprint, special creat pentru elevii cu varste cuprinse intre 14-18 ani, este un card de retragere numerar, marca Cirrus, oferit in conditii avantajoase: comisioane reduse si dobanda speciala.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 6,4 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane clienti si opereaza o retea de peste 500 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,7 miliarde EUR).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri