Promotii de la BRD dedicate elevilor si studentilor
Data publicarii: 24-10-2006
In plus, in perioada 20 octombrie 2006 - 30 ianuarie 2007, se desfasoara o campanie promotionala care se adreseaza posesorilor de carduri BRD-ISIC, BRD-ISIC STUDCARD si Sprint. Toti tinerii care detin asemenea carduri emise de BRD - Groupe Societe Generale si care vor efectua, pe durata campaniei, cel putin cinci operatiuni in valoare de minim 10 RON / operatiune vor intra automat in tragerea la sorti din data de 14 februarie 2007. Fiecare cinci operatiuni vor insemna o noua participare la tragerea la sorti.
Premiile oferite in cadrul campaniei constau in camere foto digitale, telefoane mobile cu camera, genti de voiaj, legitimatii de reduceri ISIC, cadouri promotionale BRD, in valoare totala de aproximativ 13 500 EUR.
"Prin aceasta campanie dorim sa atragem noi clienti, carora le-am dedicat, in oferta noastra comerciala, cardurile BRD-ISIC (special pentru studenti) si Sprint (special pentru elevi)" - declara dl. Geo Bavro, Directorul Directiei Monetica si Canale de Distributie din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul BRD-ISIC este un card de debit in lei, cu utilizare internationala, care ofera studentilor acces la o oferta speciala de comisioane si la un program international de reduceri.
Cardul Sprint, special creat pentru elevii cu varste cuprinse intre 14-18 ani, este un card de retragere numerar, marca Cirrus, oferit in conditii avantajoase: comisioane reduse si dobanda speciala.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 6,4 miliarde EUR. Banca are peste 1,8 milioane clienti si opereaza o retea de peste 500 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,7 miliarde EUR).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București