Art Director Club of Europe a lansat Anuarul ADCE pentru iPad

Data publicarii: 17-01-2013 | Media

Anuarul ADCE pentru iPad contine cele mai premiate campanii de publicitate din Europa, fiind singura publicatie ce se poate mandri cu o selectie de peste 600 de lucrari, din 18 tari. 

Toate lucrarile incluse in Anuarul ADCE au fost premiate cu Gold, Silver sau Bronze in cadrul festivalurilor locale de creativitate sau au fost castigatoare/nominalizate in cadrul Best of European Design and Advertising Awards 2012. Selectia a fost facuta de catre 56 de creativi de renume, care au ales cele mai reprezentative lucrari din categoriile: TV, Radio, Press, Internet, Events, Design si New Media.

Studioul Bisgrafic din Barcelona este responsabil de designul aplicatiei, al carei scop editorial este acela de a grupa cele mai bune lucrari si de a evidentia trendurile in acest domeniu.

 Anuarul a fost lansat in formatul pentru iPad pentru a permite celor interesati de acest domeniu sa beneficieze de avantajele formatului digital. El contine mai bine de 500 de pagini de inspiratie: cele 29 de lucrari castigatoare si 185 de nominalizari la Best of European Design and Advertising Awards, care este considerata una dintre cele mai importante distinctii la nivel European, dar si lucrarile decernate cu Gold sau Silver la Festivalurile regionale sau locale din 2012 (454 de lucrari). 

Art Directors Club of Europe (ADCE) este o asociatie profesionala cu sediul la Barcelona, care aduna 4.483 de creativi din peste 20 de tari.

  The 'king' of Europe

Reclama "The Bear”, semnata de agentia franceza BETC pentru Canal + a castigat Grand Prix-ul in cadrul Best of European Design and Advertising Awards si este una dintre multele lucrari de calitate pe care le poti descoperi in aceasta aplicatie castigatoarea Gold-ului in categoria Mailings and New Use of Media: "The Solar Annual Report”, care se poate citi doar sub lumina solara 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: