Art Director Club of Europe a lansat Anuarul ADCE pentru iPad
Data publicarii: 17-01-2013 | Media
Anuarul ADCE pentru iPad contine cele mai premiate campanii de publicitate din Europa, fiind singura publicatie ce se poate mandri cu o selectie de peste 600 de lucrari, din 18 tari.
Toate lucrarile incluse in Anuarul ADCE au fost premiate cu Gold, Silver sau Bronze in cadrul festivalurilor locale de creativitate sau au fost castigatoare/nominalizate in cadrul Best of European Design and Advertising Awards 2012. Selectia a fost facuta de catre 56 de creativi de renume, care au ales cele mai reprezentative lucrari din categoriile: TV, Radio, Press, Internet, Events, Design si New Media.
Studioul Bisgrafic din Barcelona este responsabil de designul aplicatiei, al carei scop editorial este acela de a grupa cele mai bune lucrari si de a evidentia trendurile in acest domeniu.
Anuarul a fost lansat in formatul pentru iPad pentru a permite celor interesati de acest domeniu sa beneficieze de avantajele formatului digital. El contine mai bine de 500 de pagini de inspiratie: cele 29 de lucrari castigatoare si 185 de nominalizari la Best of European Design and Advertising Awards, care este considerata una dintre cele mai importante distinctii la nivel European, dar si lucrarile decernate cu Gold sau Silver la Festivalurile regionale sau locale din 2012 (454 de lucrari).
Art Directors Club of Europe (ADCE) este o asociatie profesionala cu sediul la Barcelona, care aduna 4.483 de creativi din peste 20 de tari.
The 'king' of Europe
Reclama "The Bear”, semnata de agentia franceza BETC pentru Canal + a castigat Grand Prix-ul in cadrul Best of European Design and Advertising Awards si este una dintre multele lucrari de calitate pe care le poti descoperi in aceasta aplicatie castigatoarea Gold-ului in categoria Mailings and New Use of Media: "The Solar Annual Report”, care se poate citi doar sub lumina solara
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză