Lenovo isi continua ascensiunea pe piata IT&C

Data publicarii: 04-02-2013 | IT&C

Compania timisoreana LASTING System anunta ca partenerul sau Lenovo Group a inregistrat cel mai bun trimestru fiscal, incheiat in decembrie 2012. Compania isi continua ascensiunea pe piata IT, cu incasari record de 9.4 miliarde $, fiind consemnata o crestere de 12 procente de la an la an.

Strategia "Protect and Attack” a companiei continua sa dea rezultatele scontate. Lenovo isi mentine cei doi poli de profit: sectorul comercial de PC-uri la nivel global si cel business din China, in timp ce isi indreapta focusul spre trei noi oportunitati: pietele emrgente, sectorul de consumer si produsele PC Plus (televizoare si telefoane inteligente, tablete). 

Pentru al 13-lea trimestru consecutiv, Lenovo a inregistrat cea mai rapida crestere din piata. Compania chinezeasca a fost recunoscuta totodata de IDC ca fiind al treilea producator de dispozitive "smart connected”, cum ar fi tablete, PC-uri si telefoane inteligente.    

In timpul celui de-al treilea trimestru fiscal, transportul la nivel global de PC-uri a avut o crestere de 7.9 procente, stablind astfel un "all time record” de 15.9 procente cota de piata. Acest aspect este cu atat mai important, in conditiile in care piata a inregistrat o scadere de 7.8 procente de la an la an. 

Pe piata din Europa (EMEA), transportul de PC-uri a crescut cu 25.5 %, astfel ca Lenovo a devenit al doilea distribuitor din aceasta regiune, cu 11 % cota de piata.  

Mai trebuie mentionat faptul ca, in cel de-al treilea trimestru, Lenovo a lansat comapnia mixta LenovoEMC si reusit doua achizitii importante: producatorul de dispozitive PC+ din Brazilia, CCE si Stoneware, o firma de cloud computing din Statele Unite ale Americii. 

Comunicat de presa