MasterCard sporeste securitatea tranzactiilor online
Data publicarii: 29-05-2006Cele doua solutii ofera o securitate sporita prin doua elemente de autentificare - consumatorul foloseste o parola proprie sau un cod (codul PIN, de exemplu) si un echipament propriu (un dispozitiv de autentificare sau un telefon mobil).
In industria financiara, interesul aratat autentificarii cu doua elemente continua sa creasca. In octombrie anul trecut, pentru a ajuta bancile si consumatorii sa se fereasca de frauda online, Consiliul de Examinare a Institutiilor Federale Financiare (FFIEC) a emis o serie de reguli prin care sfatuieste institutiile financiare
sa-si actualizeze sistemele si sa treaca de la un element de autentificare la doua, pentru a se feri de tranzactiile online de mare risc. Consiliul considera ca tranzactiile de mare risc sunt acelea care implica acces la informatiile clientului sau transferul de fonduri catre alte parti.
MasterCard All-in-One Authentication Device
MasterCard a lansat MasterCard All-in-One Authentication Device, un produs mic si complet care este compatibil cu Programul de Autentificare OneSmart Chip. Utilizatorul introduce codul PIN in dispozitiv, iar acesta emite cate o parola unica, distincta pentru fiecare tranzactie. Utilizatorul introduce parola pentru a realiza tranzactii online banking sau de comert electronic pe site-urile comerciantilor ce sunt inrolati in programul MasterCard SecureCode. Parola unica emisa se bazeaza pe standardul EMV si CAP, este valabila doar pentru o singura utilizare, iar dupa realizarea tranzactiei, devine neutilizabila.
Solutia XIRING este primul dispozitiv "complet" care poate fi oferit de MasterCard prin intermediul altor furnizori de autentificare. XIRING este un lider in furnizarea de produse si servicii de securizare smart card.
MasterCard Mobile Authentication
MasterCard Mobile Authentication (MMA) permite consumatorilor sa utilizeze anumite telefoane mobile si/sau PDA-uri care emit parole unice. Clientii MMA descarca o aplicatie de autentificare pe telefoanele lor compatibile J2ME sau pe PDA-uri. Astfel, ei pot introduce codul PIN in dispozitivele lor mobile, iar apoi este emisa o parola unica care trebuie tastata pentru a permite utilizatorului sa realizeze tranzactii online banking sau de comert electronic pe site-urile comerciantilor inrolati MasterCard SecureCode. Solutia MMA este disponibila prin intermediul Cardinal Commerce, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de autentificare si va fi disponibila prin intermediul altor furnizori autorizati pe viitor.
"La KeyBank credem ca are foarte mult sens sa ne folosim de faptul ca telefoanele mobile si PDA-urile sunt pretutindeni pentru a gasi solutii de securizare a comertului electronic," spune Carl Stauffeneger, senior vice president, Key Consumer Product Development. "Am lucrat in colaborare cu MasterCard si Cardinal Commerce pentru a testa MasterCard Mobile Authentication cu posesorii nostri de carduri pe numeroase piete si reactia lor a fost peste tot pozitiva. Ne asteptam ca solutii asemanatoare cu MMA sa fie o componenta centrala a ofertei noastre de produse pe viitor."
"MasterCard All-in-One Authentication Device si MasterCard Mobile Authentication sunt solutii de securitate rentabile pentru tranzactiile online banking si de comert electronic," spune Art Kranzley, executive vice president, Advanced Payments, MasterCard International. "Aceste solutii ajuta institutiile financiare sa ofere clientilor lor o securitate sporita atunci cand realizeaza tranzactii financiare si plati online."
Solutiile de securitate MasterCard
De 40 de ani, MasterCard are o activitate de pionierat in privinta inovatiilor de securitate si doreste sa ofere si pe viitor cele mai sigure si de incredere programe de plata. MasterCard All-in-One Authentication Device si MasterCard Mobile Authentication sunt cele mai recente solutii de securitate online.
Oferta curenta privind securizarea tranzactiilor pe Internet include si MasterCard® SecureCode, o solutie globala de comert electronic care autentifica posesorii de carduri atunci cand acestia folosesc cardurile de plata MasterCard pentru a face tranzactii online. Inainte ca un participant inrolat SecureCode sa definitiveze o tranzactie online, o pagina web este prezentata de catre emitentul cardului, iar posesorul de card trebuie sa introduca o parola prestabilita. Odata ce identitatea posesorului de card este confirmata, tranzactia se realizeaza. SecureCode se potriveste unei game largi de metode de autentificare mergand de la parole, la parole unice generate de MasterCard All-in-One Authentication Device, MasterCard Mobile Authentication sau Programul de Autentificare OneSmart MasterCard Chip (CAP).
Programul de Autentificare MasterCard OneSmart Chip (CAP) se adreseaza posesorilor de carduri chip emise in regiunile EMV (cum ar fi Europa si Asia Pacific). Posesorul de card introduce cardul sau de plata EMV intr-un cititor smart card si apoi tasteaza codul PIN. Cititorul conectat la calculator emite o parola unica care trebuie introdusa pentru a permite utilizatorului sa realizeze tranzactii online banking sau de comert electronic.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri