Libra Internet Bank lanseaza o noua versiune a platformei Internet Banking
Data publicarii: 12-02-2013 | Finante-Banci
Incepand cu data de 12 februarie 2013, Libra Internet Bank ofera o noua versiune imbunatatita a platformei sale de Internet Banking. Principalele noutati se refera la rapiditatea sporita in incarcarea paginilor, actualizarea prompta a soldurilor si a extraselor de cont, mai putini pasi pentru efectuarea operatiunilor si cateva facilitati noi, bazate pe sugestiile clientilor. Totodata, aplicatia are o infatisare simplificata si prietenoasa, cu o noua grupare intuitiva a sectiunilor si un design minimalist, menit sa nu distraga atentia clientilor de la efectuarea operatiunilor.
Cu acest prilej, presedintele bancii, Emil Bituleanu, a declarat: "Am urmarit sa fim consecventi cu strategia Libra Internet Bank de inovatie in serviciile bancare din spatiul virtual. Am creat o versiune noua a aplicatiei Internet Banking, folosind cele mai noi tehnologii, care permit clientilor o navigare mult mai rapida prin pagini si accesarea datelor generate din sistemele bancii intr-un timp mult mai scurt. Este important pentru clienti sa aiba o experienta cat mai placuta si usoara in utilizarea serviciului Internet Banking, in conditii de maxima siguranta pe care noi le oferim. Autentificarea prin sms, implementata anul trecut de Libra Internet Bank, asigura un grad optim de securitate informatica si avantajul conectarii prin orice browser.”
In noua versiune, clientii pot vedea din prima pagina soldurile actualizate conturilor actualizate in timp real dupa fiecare operatiune in timpul zilei, precum si calea directa spre cele mai frecvente operatiuni (plati, vizualizare solduri si extrase de cont, autorizare operatiuni, constituire/spargere depozite etc). Pot efectua rapid, intr-o singura pagina, mai multe plati din acelasi cont, catre mai multi beneficiari (OP multiplu) si parcurg mai putini pasi pentru autorizarea unui OP. Formularul pentru schimburi valutare a fost simplificat, iar evolutia cursului valutar BNR poate fi urmarita mai usor, intr-un design relevant. Configurarea sabloanelor pentru plati frecvente este mai usor de folosit, iar economia de timp pe care clientii o realizeaza in medie pe fiecare sesiune de lucru este semnificativa.
Dintre beneficiile anterioare pe care Libra Internet Bank le mentine pentru clientii actuali si viitori se afla discount-ul de 30% la comisioanele operationale online fata de cele de la ghiseu si accesul clientilor fara taxa de activare si fara plata unui abonament.
Se pastreaza, de asemenea, o serie de optiuni care s-au bucurat de succes in randul clientilor Libra Internet Bank: facilitatea setarii de alerte gratuite prin email/sms la procesarea unei plati sau o noua incasare, posibilitatea de import/export de ordine de plata din fisiere de tip CSV, precum si optiunea de activare/dezactivare a cardului pentru utilizarea online (numai persoane fizice). Serviciul ACCES INVESTIGATOR, un produs inovativ si premiat, creat de Libra Internet Bank, poate fi in continuare activat prin Internet Banking, pe baza unei taxe, permitand clientului investigarea online a partenerilor de afaceri, prin acces instant la bazele de date ale RECOM, CIP, Ministerului Finantelor Publice sau just.ro.
Accesul clientilor in aplicatie se face fie prin website-ul www.internetbanking.ro , fie din website-ul bancii www.librabank.ro , iar asistenta tehnica poate fi solicitata prin email la ib@librabank.ro sau prin Call Center-ul Libra Internet Bank (021 2 088 088).
Libra Internet Bank nu solicita niciodata clientilor sa comunice bancii informatii confidentiale privind parole, coduri PIN etc., si nu transmite link-uri in mesaje email pentru logare in aplicatia Internet Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză