Raiffeisen International, sponsor oficial al Campionatului Mondial FIHG in Rusia
Data publicarii: 25-10-2006
Hocheiul pe gheata este foarte popular in majoritatea tarilor din Europa Centrala si de Est (ECE), unele din cele mai bune echipe nationale provenind din regiune. "Stim ca asocierea hocheiului pe gheata cu marca Raiffeisen va fi bine perceputa atat de clientii nostri existenti cat si de cei potentiali. De asemenea, aceasta va duce la cresterea nivelulului de recunoastere a marcii in cadrul clientilor companii si persoane fizice", a adaugat Palzer.
Cel mai mare eveniment sportiv din Rusia in urmatorii ani
Asa cum a confirmat FIHG, Campionatul Mondial va fi cel mai mare eveniment sportiv din Rusia de la Jocurile Olimpice din 1980 si din anii viitori. De obicei, transmisiile televizate sunt vizionate de peste 700 milioane de oameni din peste 50 de tari. "Suntem foarte fericiti ca am gasit un sponsor cu un astfel de interes regional" a declarat Kimmo Leinonen, Director de Marketing al FIHG. Raiffeisen International este unul dintre cei mai importanti sponsori ai campionatului, dupa producatorul de masini si Principalul Sponsor Oficial, Skoda.
Campionatul va avea loc in perioada 27 aprilie - 13 mai la Moscova. Rusia va fi gazda pentru a sasea oara. Pe langa Rusia, vor participa urmatoarele natiuni in care exista subsidiare ale Raiffeisen International: Belarus, Cehia, Slovacia si Ucraina. Urmatoarele Campionate Mondiale organizate de FIHG vor avea loc in Canada (2008), Elvetia (2009), Germania (2010) si Slovacia (2011).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an