Intentia romanilor de a achizitiona autoturisme a scazut cu 12%
Data publicarii: 21-02-2013 | Auto
Intentia romanilor de a achizitiona autoturisme in perioada urmatoare a scazut cu 12%. S-a diminuat atat intentia de cumparare a masinilor rulate cu 10%, cat si intentia de cumparare a masinilor noi cu 2%, conform studiului realizat de Auto.ro cu sprijinul Daedalus Millward Brown.
Principala optiune de achizitie a unei masini noi in perioada urmatoare este Dacia pentru 16.5% dintre respondentii studiului, in timp ce Volkswagen ocupa locul al doilea cu 13.4%, urmata de Opel cu 9.6%.
Daca ne raportam la intentia de achizitie a unei masini rulate, Volkswagen se afla in topul preferintelor de cumparare cu 21.6%, 14% aleg Opel iar pe locul al treilea se situeaza marca BMW cu 10.8%.
In topul preferintelor romanilor cu privire la nivelul de satisfactie al autoturismului condus se afla marca Honda, acumuland 6.29 puncte dintr-un maxim de 7. Posesorii o recomanda datorita gradului ridicat de fiabilitate, costului rezonabil de intretinere si service.
Soferii care ruleaza masina un numar mare de kilometri anual aleg marca Mercedes. Skoda conduce topul la capitolul consum in afara orasului si s-a clasat pe locul al doilea la costul de intretinere, in timp ce Citroen a obtinut cea mai buna nota la consumul in oras. Nissan ocupa locul al doilea la nivelul de satisfactie in privinta service-ului, conform studiului realizat de Auto.ro.
19% dintre soferi prefera service-urile de marca apreciind mai mult calitatea serviciilor oferite, pentru 52% dintre soferi primeaza pretul oferit de service-urile independente, in timp ce 29% isi repara singuri masinile.
"Prin intermediul acestui studiu ne-am propus sa prezentam o imagine relevanta asupra pietei auto din Romania in mediul online, a preferintelor si intentiilor conducatorilor pentru perioada urmatoare. Ținand cont si de rezultatele studiului, implementam in mod constant instrumente utile cum ar fi aplicatia Auto.ro pentru mobil care faciliteaza procesul de vanzare - cumparare, aduce valoare serviciilor conexe din zona auto, marcheaza cresterea nivelului de confort oferit soferilor romani”, a declarat Sergiu Gamureac, Director Executiv Auto.ro.
"Colaborarea dintre Auto.ro si Daedalus Millward Brown are ca scop analiza pietei auto romanesti in mediul online. Utilizand metodologia de cercetare CAWI, Daedalus Millward Brown a sustinut culegerea datelor, analiza acestora, precum si o parte din prezentarea analizei de piata pe baza chestionarelor completate de vizitatorii site-ului Auto.ro", a mai precizat Laurentiu Serghie, Partener al firmei Daedalus Millward Brown.
"Analiza pietei auto 2012 din Romania” este al patrulea raport anual dezvoltat de Auto.ro, lider al vanzarilor de masini si servicii auto din mediul online, in parteneriat cu compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown. Studiul a fost realizat in perioada iunie-decembrie 2012, pe un esantion reprezentativ de 11.740 de respondenti cu varsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.
Despre Auto.ro
Misiunea site-ului Auto.ro este de a oferi utilizatorilor instrumente care sa faciliteze procesul de vanzare, cumparare si accesul la o gama completa de servicii din domeniul auto.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an