Premiera Oficiala V-Pro in Romania
Data publicarii: 25-02-2013 | Diverse
V-Pro se lanseaza oficial printr-un eveniment la Rin Grand Hotel, sala Barcelona, pe 5 martie 2013, incepand cu ora 18:00 - Mobile & social marketing la nivel avansat. Participarea este gratuita pentru comercianti, jurnalisti si pentru reprezentantii agentiilor de publicitate, dar este necesara inregistrarea online pe www.v-p.ro/conferinte . Evenimentul se va transmite si live, prin tehnologia webcast.
Functional deja efectiv pe piata romaneasca, V-Pro atrage clienti noi, in timp ce pastreaza clientii actuali ai oricarei firme sau brand. V-Pro utilizeaza platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce imbina vanzarile directe cu loializarea. Aplicatia se va lansa in mod oficial in Romania pe data de 5 martie 2013. Evenimentul, programat a se desfasura la Rin Grand Hotel din Bucuresti, va include o prezentare realizata chiar de catre Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care detine in Romania brandul V-Pro.
In cadrul evenimentului, Vasilis Stamatakis va aborda subiecte precum marketing online, social marketing, vanzari online si fidelizare, cu aplicatii directe dedicate industriilor de retail & FMCG, e-commerce, turism si organizare evenimente - precum nunti, evenimente corporative etc. Vasilis Stamatakis va prezenta traiectoria schimbarii obiceiurilor cumparatorilor, documentata cu exemple concrete.
V-Pro este un instrument online foarte eficient si foarte flexibil, usor de instalat pe site-ul oricarei companii, fara sa fie necesara vreo modificare a acestuia. V-Pro ajuta companiile sa isi pastreze clientii existenti, dar in acelasi timp sa atraga noi clienti, folosind toate beneficiile noilor tehnologii - de la socializarea online (Facebook, Twitter) si pana la telefonul mobil, terminal pe care persoanele active din mediul urban il au mereu alaturi, de multe ori pe post de "cel mai bun prieten".
In spatele simplitatii cu care este gestionata, V-Pro este o aplicatie sofisticata elaborata de un grup de psihologi si experti in marketing direct. Elementele inspirate din jocuri, precum tabela liderilor in clasament, interactivitatea, castigurile, concursurile si ideea de oferte limitate in timp sunt unele dintre motivele pentru care V-Pro ii atrage pe reprezentantii companiilor. V-Pro creste vanzarile in mod viral, eficienta sa fiind usor de testat.
La evenimenul de lansare a V-Pro pot participa gratuit reprezentantii companiilor de orice dimensiune, din retail, turism, servicii si din alte activitati de tip business 2 consumer, companii care folosesc deja avantajele internetului (avand spre exemplu o pagina web), dar care isi doresc sa exploateze mai puternic "volumul nelimitat de potentiali clienti care se afla atat de aproape", dupa cum explica Vasilis Stamatakis. Pentru participare, este necesara inregistrarea in prealabil, la adresa: http://v-p.ro/conferinte .
V-Pro este o platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce imbina vanzarile directe cu loializarea, un sistem ce se bucura de succes in special pe piata americana, dar care prinde contur si in Europa. O dovada a expansiunii vanzarilor online, mixate cu fidelizare si socializare, este chiar evolutia pietei de site-uri de cupoane de reduceri, inclusiv in Romania. Voucherele de discount se vand in numar tot mai mare, milioane de euro trec prin site-urile ce intermediaza aceste vanzari. Prin V-Pro, fiecare companie ce utilizeaza serviciul poate avea propriul sau modul de vanzari de cupoane de discount, cu un cost minim, fara comisioane din vanzari si cu acces la multiple beneficii de fidelizare a clientilor.
Solutia V-Pro permite loializarea puternica a clientilor si implicarea acestora in activitatea de atragere a altor clienti, pe principiul "prietenul clientului meu poate deveni prieten al afacerii mele, deci clientul meu". Cele mai multe persoane folosesc noile tehnologii pentru a-si alege furnizorii de produse si servicii, iar recomandarile altor persoane joaca un rol esential in decizia de cumparare. V-Pro speculeaza acest lucru intr-un mod benefic si pentru clienti, si pentru companii.
Clientii fideli devin ei insisi "agenti de vanzari", rasplatiti cu comisioane din vanzari, sub forma de puncte de fidelitate care se transforma, in cele din urma, tot in beneficii constand in produse sau servicii vandute de companie. Totul se desfasoara automat, simplu si eficient, fara sa fie necesara interventia comerciantului.
"Prietenii clientului se informeaza automat prin SMS si toate comunicarile permise de tehnologia moderna, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienti ce rezulta din natura virala a platformei V-Pro. Astfel, compania castiga mereu, la fel si clientii, fara intermediari si fara costuri in plus", mai spune Vasilis Stamatakis.
Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe www.v-p.ro, unde clientii interesati pot solicita sa fie contactati de catre un reprezentant de vanzari al companiei. Persoanele interesate sa participe la evenimentul de lansare V-Pro de la Rin Grand Hotel se pot inregistra online, gratuit, la adresa: http://v-p.ro/conferinte .
Locurile sunt limitate, astfel incat cei interesati sunt sfatuiti sa se inregistreze cat mai rapid. Unul dintre participanti va primi, cadou, un studiu de marketing si aplicatia V-Pro pentru o luna.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an