Edenred Romania are un nou manager general
Data publicarii: 25-02-2013 | Afaceri
Edenred Romania, liderul domeniului de tichete de servicii si solutii pentru fidelizarea si motivarea angajatilor, are un nou manager general. Pierre Gagnoud il inlocuieste pe Philippe Blecon de la 1 februarie 2013.
Philippe Blecon s-a aflat la conducerea Edenred Romania in ultimii 5 ani, iar de acum inainte va ocupa functia de manager general pentru filialele Edenred din Chile si Peru.
Pierre Gagnoud lucreaza in grupul Edenred din anul 2000, ocupand diverse pozitii de management in Europa de Est, ultimele doua fiind cele de manager general al filialei din Slovacia in perioada 2007-2009 si de manager general al Edenred Ungaria, din 2010.
In Romania, Pierre Gagnoud va continua strategia de dezvoltare a companiei, vizand consolidarea pozitiei de lider al pietei de tichete de servicii si dezvoltarea spiritului inovator al Edenred. O atentie deosebita va fi acordata explorarii de noi oportunitati in sectoarele de activitate in care grupul Edenred are expertiza la nivel mondial : dezvoltarea de solutii de beneficii extrasalariale, managementul cheltuielilor profesionale, solutii pentru programe de motivare si recompensare si pentru programe sociale.
Edenred este prezent in Romania din 1998, cu sase tipuri de tichete: Ticket Restaurant, Ticket Cadou, Ticket Vacanta, Ticket Cresa, Ticket Asist, Ticket Medica, iar din 2010 a lansat cardul cadou Compliments, primul card prepaid adresat companiilor din Romania.
Peste 30 000 de companii acorda salariatilor lor diverse tipuri de tichete si carduri emise de Edenred in Romania.
Edenred, compania care a inventat tichetele de masa Ticket Restaurant®, liderul mondial in servicii preplatite adresate companiilor, concepe si furnizeaza solutii care faciliteaza viata salariatilor si imbunatatesc eficienta organizatiilor.
Garantand utilizarea fondurilor alocate strict in scopul caruia le sunt destinate, aceste solutii permit organizatiilor sa isi organizeze mai eficient activitatea in sfera:
- Beneficiilor pentru angajati (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentacion, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)
- Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom, etc.)
- Programelor de motivare si recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, Ticket Kadeos, etc.)
- Grupul Edenred sustine si institutiile publice in managementul programelor sociale.
- Listata la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activeaza in 40 de tari, avand 6 000 de angajati, aproape 610 000 companii si organizatii client, 1.3 milioane de parteneri afiliati si 38 milioane de beneficiari. In 2012, volumul total emis de Edenred a fost de 16.7 miliarde de euro, din care 61% a fost generat in tarile in curs de dezvoltare.
- Ticket Restaurant® si celelalte denumiri comerciale ale produselor si serviciilor Edenred snt marci inregistrate ale Grupului Edenred.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor