Credit Europe Bank lanseaza noul meniu pentru serviciul telefonic interactiv CEBLine
Data publicarii: 25-02-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank a relansat luna aceasta serviciul telefonic interactiv CEBLine, care asigura clientilor un acces rapid la informatii privind produsele detinute precum si posibilitatea de a efectua tranzactii direct de pe telefon, sigur si usor.
Meniul aduce noi functii, destinate in special detinatorilor de carduri. Acestia pot de acum sa activeze cardurile prin stabilirea codului PIN de pe telefon, sa afle informatii referitoare la extrasul de cont pentru cardurile de credit, sa aplice direct din meniul telefonic pentru servicii sau produse ale bancii dar si sa afle informatii despre campaniile in derulare.
Acces gratuit si permanent la informatii
"Dorim ca serviciile noastre sa fie cat mai accesibile iar optiunile oferite clientilor nostri cat mai diverse. Odata cu implementarea noilor functii, prin CEBLine se pot efectua acum aproape orice fel de operatiuni bancare. Acest lucru este posibil 24 de ore din 24, in conditii sigure - operatiunile si comunicarea de date confidentiale din meniu fiind conditionate de introducerea unor date personale de identificare cunoscute doar de titular”, a declarat dl. Sinan Kircali, Vicepresedinte Operatiuni, Credit Europe Bank Romania.
Noi functii disponibile
Oricine apeleaza noul meniu CEBLine si detine un card de credit sau de debit poate - fara a mai fi nevoie de o vizita in sucursala - sa defineasca sau sa modifice codul PIN, in baza datelor de identificare introduse si a numarului de telefon inregistrat in sistemul informatic al bancii. De asemenea, utilizatorii de card de credit pot afla data emiterii extrasului de cont, data scadenta, suma minima de plata si totalul de plata pentru extrasul curent. Atat pentru cardurile de credit cat si pentru cele de debit utilizatorii pot afla informatii despre limita aprobata, fondurile disponibile si bonusul acordat. Totodata, cei care doresc sa aplice pentru un produs al bancii o pot face prin intermediul unui meniu special, prin introducerea datelor de contact. O alta noutate este ca acum orice apelant poate afla informatii actualizate despre promotii si produse direct din meniul telefonic.
Functii imbunatatite
In completarea noilor functii au fost imbunatatite unele deja existente. Clientii pot afla soldul disponibil pentru conturile curente detinute, valoarea depozitelor la urmatoarea scadenta (inclusiv valoarea neta a dobanzii) precum si data maturitatii acestora, iar cei care detin credite pot accesa informatii despre rata curenta si scadenta.. Aceste functii pot fi accesate exclusiv in baza codului de client si a parolei definite, dupa semnarea contractului CEBLine.
Serviciul CEBLine poate fi apelat din reteaua Romtelecom la numarul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice retea, la numarul 0750.000.000 (tarif normal). Pentru a afla mai multe informatii despre CEBLine accesati www.crediteurope.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil