Credit Europe Bank lanseaza noul meniu pentru serviciul telefonic interactiv CEBLine
Data publicarii: 25-02-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank a relansat luna aceasta serviciul telefonic interactiv CEBLine, care asigura clientilor un acces rapid la informatii privind produsele detinute precum si posibilitatea de a efectua tranzactii direct de pe telefon, sigur si usor.
Meniul aduce noi functii, destinate in special detinatorilor de carduri. Acestia pot de acum sa activeze cardurile prin stabilirea codului PIN de pe telefon, sa afle informatii referitoare la extrasul de cont pentru cardurile de credit, sa aplice direct din meniul telefonic pentru servicii sau produse ale bancii dar si sa afle informatii despre campaniile in derulare.
Acces gratuit si permanent la informatii
"Dorim ca serviciile noastre sa fie cat mai accesibile iar optiunile oferite clientilor nostri cat mai diverse. Odata cu implementarea noilor functii, prin CEBLine se pot efectua acum aproape orice fel de operatiuni bancare. Acest lucru este posibil 24 de ore din 24, in conditii sigure - operatiunile si comunicarea de date confidentiale din meniu fiind conditionate de introducerea unor date personale de identificare cunoscute doar de titular”, a declarat dl. Sinan Kircali, Vicepresedinte Operatiuni, Credit Europe Bank Romania.
Noi functii disponibile
Oricine apeleaza noul meniu CEBLine si detine un card de credit sau de debit poate - fara a mai fi nevoie de o vizita in sucursala - sa defineasca sau sa modifice codul PIN, in baza datelor de identificare introduse si a numarului de telefon inregistrat in sistemul informatic al bancii. De asemenea, utilizatorii de card de credit pot afla data emiterii extrasului de cont, data scadenta, suma minima de plata si totalul de plata pentru extrasul curent. Atat pentru cardurile de credit cat si pentru cele de debit utilizatorii pot afla informatii despre limita aprobata, fondurile disponibile si bonusul acordat. Totodata, cei care doresc sa aplice pentru un produs al bancii o pot face prin intermediul unui meniu special, prin introducerea datelor de contact. O alta noutate este ca acum orice apelant poate afla informatii actualizate despre promotii si produse direct din meniul telefonic.
Functii imbunatatite
In completarea noilor functii au fost imbunatatite unele deja existente. Clientii pot afla soldul disponibil pentru conturile curente detinute, valoarea depozitelor la urmatoarea scadenta (inclusiv valoarea neta a dobanzii) precum si data maturitatii acestora, iar cei care detin credite pot accesa informatii despre rata curenta si scadenta.. Aceste functii pot fi accesate exclusiv in baza codului de client si a parolei definite, dupa semnarea contractului CEBLine.
Serviciul CEBLine poate fi apelat din reteaua Romtelecom la numarul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice retea, la numarul 0750.000.000 (tarif normal). Pentru a afla mai multe informatii despre CEBLine accesati www.crediteurope.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor