ABN AMRO promoveaza cultura institutionala bancara
Data publicarii: 25-10-2006
ABN AMRO Romania a lansat editia a IV-a a Programului ABN AMRO Valori europene, pentru promovarea culturii institutionale bancare, adresat studentilor din anul IV ai Facultatii de Relatii Economice Internationale, Facultatii de Finante si Banci, precum si studentilor altor facultati din cadrul Academiei de Stiinte Economice din Bucuresti, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
O noutate absoluta a acestei editii o reprezinta faptul ca, incepand cu acest an, Programul ABN AMRO Valori Europene, pentru promovarea culturii institutionale bancare este in programa de invatamant , iar studentii pot primi un numar de credite transferabile, in urma participarii la curs si a promovarii examenului de evaluare.
La cea de-a patra editie a Programului ABN AMRO Valori europene s-au inscris aproximativ 45 de studenti ai Academiei de Stiinte Economice din Bucuresti. Prin continuarea acestui amplu program, ABN AMRO isi propune sa sprijine eforturile depuse de institutiile academice din Romania de a oferi studentilor conditii optime de pregatire in formarea lor ca specialisti in domeniul financiar-bancar. De asemenea, programul isi doreste sa contribuie la eforturile depuse de Romania in procesul de integrare in Comunitatea Europeana, considerand ca investitia in resurse umane reprezinta o mare valoare pentru viitorul european al Romaniei.
Primele trei editii ale Programului ABN AMRO Valori europene au antrenat un numar de 171 de studenti si s-au incheiat cu premierea unui numar de 127. Programul include cursuri, seminarii interactive si ateliere de lucru in cadrul carora sunt prezentate experienta si traditia europeana in promovarea valorilor recunoscute in institutiile financiare ale tarilor Comunitatii Europene, valori ce reprezinta, in acelasi timp, principiile ABN AMRO: integritate, profesionalism, respect si spirit de echipa. O mare parte dintre acesti studenti lucreaza deja in institutii financiar-bancare de renume din Romania, printre care se numara si ABN AMRO Bank.
Esenta Programului ABN AMRO Valori Europene reprezinta un pionierat prin obiectivul pe care si-l propune, venind in sprijinul institutiilor academice din Romania, prin formarea viitorilor specialisti din domeniul financiar-bancar nu numai din perspectiva cunostintelor tehnice necesare, ci si din perspectiva integrarii lor intr-o cultura institutionala de tip european. In derularea programului vor fi implicate numeroase personalitati ale domeniului financiar - bancar din Romania si strainatate.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză