PayU demareaza campania 10 milioane de plati online
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
Pentru a celebra tranzactia cu numarul 10 milioane din intreaga istorie a companiei, PayU anunta lansarea unei noi campanii de marketing pentru stimularea si cresterea platilor online. Denumita 10 milioane de plati online, campania debuteaza astazi, 25 februarie 2013, iar finalul ei va avea loc in ziua in care contorul de tranzactii afisat pe website-ul PayU, www.payu.ro, va ajunge la cifra 10.000.000.
Campania se va derula pe Facebook si va primi sprijinul magazinelor online partenere PayU in aceasta campanie printre care: PC Garage, Bijuteria Teilor, Mall Boutique, F64, Originalo, Maria Lucia Hohan, Selected Wines, Toysmall, Paravion, Quickmobile, Floria, Gourmet Spanish Gifts, Vivre, Libratiile Humanitas, Carespot sau Miniprix.
La campanie participa automat toti cumparatorii care fac achizitii de bunuri ori servicii sau platesc facturi in orice magazin online ce utilizeaza PayU. O data pe saptamana, prin tragere la sorti vor fi desemnati castigatorii premiilor saptamanale. In saptamana in care este efectuata tranzactia cu numarul 10 milioane, premiul cel mare este castigat automat de cumparatorul care a realizat aceasta tranzactie. Premiul cel mare se schimba de la o saptamana la alta si este anuntat la inceputul fiecarei saptamani din campanie.
"Prin aceasta campanie, ne dorim in primul rand sa multumim cumparatorilor care ne-au ajutat sa construim in toti acesti ani comertul electronic din Romania, dar si sa ii convingem si pe alti utilizatori sa intre in zona atat de confortabila si sigura a platilor online", spune Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU Romania.
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul PayU: www.payu.ro/regulament-campanie-10milioane
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil