Banca Romaneasca dezvaluie secretele cardului de credit
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
In perioada 5-9 martie, reprezentantii bancii vor prezenta caracteristicile, beneficiile si costurile unui card de credit clientilor care vor trece pragul centrelor comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures
Bucuresti, 26 februarie 2013 - Banca Romaneasca sustine impreuna cu real,- evenimentul "Cardul de credit fara secrete”. Actiunea, care are o importanta latura educativa, se va desfasura in perioada 5-9 martie, in centrele comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures.
Practic, in aceasta perioada, reprezentantii bancii se vor afla in galeriile comerciale din locatiile mentionate si le vor dezvalui clientilor "secretele” unui card de credit: ce inseamna perioada de gratie, cum poate fi utilizat inteligent un card de credit, precum si care sunt costurile si beneficiile acestuia.
Conform unui studiu online comandat de Banca Romaneasca in mai 2012, peste jumatate dintre cei 9.093 de respondenti au declarat ca le sunt cunoscute urmatoarele costuri ale cardurilor de credit: cost de administrare cont card de credit (63,76%), rata dobanzii pentru tranzactiile efectuate cu cardul (55,59%), rata dobanzii pentru retragerea de numerar de la ATM-uri (54,81%). Costurile cunoscute de aproximativ o treime dintre respondenti sunt cele pentru depasirea termenului de rambursare (36,88%), DAE (35,7%) si costurile pentru depasirea limitei de credit (32,66%).
"In ultimii ani, s-a observat o imbunatatire a modului in care clientii folosesc cardurile de credit, atitudine care s-a materializat in costuri mai mici pentru acestia. Credem, insa, ca este nevoie, in continuare, de educarea publicului pentru utilizarea inteligenta a cardurilor de credit, mai ales pe segmentul celor care nu au avut niciodata un asemenea produs”, a declarat Lakis Couninis, Director Executiv Unitate Retail Banca Romaneasca.
Pe perioada actiunii derulate de Banca Romaneasca in Galeriile real,-, clientii se vor putea inscrie la tombola lansata in aceste locatii, prin completarea unor taloane care vor fi colectate intre 25 februarie si 9 martie. Banca Romaneasca ofera in data de 11.03.2013, prin tragere la sorti, cate un premiu de 500 de lei pentru fiecare dintre cele 6 locatii in care se va desfasura campania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil