Banca Romaneasca dezvaluie secretele cardului de credit
Data publicarii: 26-02-2013 | Finante-Banci
In perioada 5-9 martie, reprezentantii bancii vor prezenta caracteristicile, beneficiile si costurile unui card de credit clientilor care vor trece pragul centrelor comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures
Bucuresti, 26 februarie 2013 - Banca Romaneasca sustine impreuna cu real,- evenimentul "Cardul de credit fara secrete”. Actiunea, care are o importanta latura educativa, se va desfasura in perioada 5-9 martie, in centrele comerciale real,- din Bucuresti Vitan, Bacau, Brasov, Craiova, Sibiu si Targu Mures.
Practic, in aceasta perioada, reprezentantii bancii se vor afla in galeriile comerciale din locatiile mentionate si le vor dezvalui clientilor "secretele” unui card de credit: ce inseamna perioada de gratie, cum poate fi utilizat inteligent un card de credit, precum si care sunt costurile si beneficiile acestuia.
Conform unui studiu online comandat de Banca Romaneasca in mai 2012, peste jumatate dintre cei 9.093 de respondenti au declarat ca le sunt cunoscute urmatoarele costuri ale cardurilor de credit: cost de administrare cont card de credit (63,76%), rata dobanzii pentru tranzactiile efectuate cu cardul (55,59%), rata dobanzii pentru retragerea de numerar de la ATM-uri (54,81%). Costurile cunoscute de aproximativ o treime dintre respondenti sunt cele pentru depasirea termenului de rambursare (36,88%), DAE (35,7%) si costurile pentru depasirea limitei de credit (32,66%).
"In ultimii ani, s-a observat o imbunatatire a modului in care clientii folosesc cardurile de credit, atitudine care s-a materializat in costuri mai mici pentru acestia. Credem, insa, ca este nevoie, in continuare, de educarea publicului pentru utilizarea inteligenta a cardurilor de credit, mai ales pe segmentul celor care nu au avut niciodata un asemenea produs”, a declarat Lakis Couninis, Director Executiv Unitate Retail Banca Romaneasca.
Pe perioada actiunii derulate de Banca Romaneasca in Galeriile real,-, clientii se vor putea inscrie la tombola lansata in aceste locatii, prin completarea unor taloane care vor fi colectate intre 25 februarie si 9 martie. Banca Romaneasca ofera in data de 11.03.2013, prin tragere la sorti, cate un premiu de 500 de lei pentru fiecare dintre cele 6 locatii in care se va desfasura campania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză