Rezultate financiare Romtelecom pentru anul 2012
Data publicarii: 28-02-2013 | Afaceri
2012 a fost un an de stabilitate financiara pentru Romtelecom, compania reusind sa-si pastreze veniturile la un nivel stabil, ajungand la o cifra de afaceri de aproape 620 milioane Euro in cele 12 luni ale anului. In acelasi timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane Euro pentru 2012.
"Suntem multumiti ca am obtinut performante financiare si operationale semnificative prin initiativele noastre de reducere a costurilor si prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-traditionale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom si COSMOTE Romania. "Compania si-a continuat directia strategica de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate in venituri si profitabilitate, precum si in faptul ca peste 50% din baza de clienti foloseste cel putin doua servicii de la Romtelecom. O alta prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti, reflectand tendinta acestora de a migra catre servicii cu valoare adaugata mai mare”, adauga Stefanos Theocharopoulos.
In 2012, Romtelecom le-a oferit clientilor sai o experienta TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ continut premium, disponibil in pachete personalizate. Continutul TV de calitate, ca element de diferentiere, a fost pus la dispozitia clientilor prin intermediul Dolce Sport, care a transmis in 2012 cele mai importante competitii sportive ale anului.
Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat, de asemenea, o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.
Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti.
In plus, Romtelecom, prin noua sa abordare de aliat al afacerilor din Romania, le ofera clientilor sai beneficiul semnificativ de a avea investitii initiale zero pentru solutii ICT, compania sprijinindu-si, astfel, clientii sa realizeze economii relevante pentru afacerile lor.
O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare) si de a depune toate eforturile pentru a-si servi cat mai bine clientii, imbunatatind constant experienta acestora cu compania.
In 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, aparandu-si pozitia de lider pe citeva segmente ale pietei business, punand in continuare accent pe noi servicii ICT.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online