Rezultate financiare Romtelecom pentru anul 2012
Data publicarii: 28-02-2013 | Afaceri
2012 a fost un an de stabilitate financiara pentru Romtelecom, compania reusind sa-si pastreze veniturile la un nivel stabil, ajungand la o cifra de afaceri de aproape 620 milioane Euro in cele 12 luni ale anului. In acelasi timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane Euro pentru 2012.
"Suntem multumiti ca am obtinut performante financiare si operationale semnificative prin initiativele noastre de reducere a costurilor si prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-traditionale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom si COSMOTE Romania. "Compania si-a continuat directia strategica de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate in venituri si profitabilitate, precum si in faptul ca peste 50% din baza de clienti foloseste cel putin doua servicii de la Romtelecom. O alta prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti, reflectand tendinta acestora de a migra catre servicii cu valoare adaugata mai mare”, adauga Stefanos Theocharopoulos.
In 2012, Romtelecom le-a oferit clientilor sai o experienta TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ continut premium, disponibil in pachete personalizate. Continutul TV de calitate, ca element de diferentiere, a fost pus la dispozitia clientilor prin intermediul Dolce Sport, care a transmis in 2012 cele mai importante competitii sportive ale anului.
Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat, de asemenea, o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.
Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti.
In plus, Romtelecom, prin noua sa abordare de aliat al afacerilor din Romania, le ofera clientilor sai beneficiul semnificativ de a avea investitii initiale zero pentru solutii ICT, compania sprijinindu-si, astfel, clientii sa realizeze economii relevante pentru afacerile lor.
O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare) si de a depune toate eforturile pentru a-si servi cat mai bine clientii, imbunatatind constant experienta acestora cu compania.
In 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, aparandu-si pozitia de lider pe citeva segmente ale pietei business, punand in continuare accent pe noi servicii ICT.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri