Rezultate financiare Romtelecom pentru anul 2012
Data publicarii: 28-02-2013 | Afaceri
2012 a fost un an de stabilitate financiara pentru Romtelecom, compania reusind sa-si pastreze veniturile la un nivel stabil, ajungand la o cifra de afaceri de aproape 620 milioane Euro in cele 12 luni ale anului. In acelasi timp, Pro Forma EBITDA a crescut cu aproape 11%, la aproximativ 166 milioane Euro pentru 2012.
"Suntem multumiti ca am obtinut performante financiare si operationale semnificative prin initiativele noastre de reducere a costurilor si prin continua dezvoltare a liniilor de afaceri non-traditionale”, spune Stefanos Theocharopoulos, director general Romtelecom si COSMOTE Romania. "Compania si-a continuat directia strategica de a oferi pachete personalizate, cu rezultate de succes reflectate in venituri si profitabilitate, precum si in faptul ca peste 50% din baza de clienti foloseste cel putin doua servicii de la Romtelecom. O alta prioritate strategica a companiei a fost reprezentata de serviciile TV, rezultand in cresterea veniturilor pe acest segment cu aproximativ 17%, precum si in cresterea numarului de clienti, reflectand tendinta acestora de a migra catre servicii cu valoare adaugata mai mare”, adauga Stefanos Theocharopoulos.
In 2012, Romtelecom le-a oferit clientilor sai o experienta TV de tip multi-screen prin diferite oferte care includ continut premium, disponibil in pachete personalizate. Continutul TV de calitate, ca element de diferentiere, a fost pus la dispozitia clientilor prin intermediul Dolce Sport, care a transmis in 2012 cele mai importante competitii sportive ale anului.
Numarul clientilor de internet de banda larga a inregistrat, de asemenea, o crestere de peste 5% la finalul lui 2012, comparativ cu anul precedent.
Pe segmentul business, Romtelecom si-a mentinut pozitia de lider pe piata de comunicatii fixe (date&internet, voce). Aceeasi pozitie a fost mentinuta si pentru serviciile administrate (managed services). Compania s-a concentrat si pe oferirea de solutii de tip cloud computing, implementate atat intern, cat si prin solutii personalizate pentru clienti.
In plus, Romtelecom, prin noua sa abordare de aliat al afacerilor din Romania, le ofera clientilor sai beneficiul semnificativ de a avea investitii initiale zero pentru solutii ICT, compania sprijinindu-si, astfel, clientii sa realizeze economii relevante pentru afacerile lor.
O alta prioritate a Romtelecom, sustinuta prin eforturi anterioare, a fost de a-si imbunatati procesele interne de tip end-to-end (procese de lucru de la initiere pana la finalizare) si de a depune toate eforturile pentru a-si servi cat mai bine clientii, imbunatatind constant experienta acestora cu compania.
In 2013, Romtelecom se va concentra in continuare asupra pachetelor personalizate, cu accent pe serviciile TV, si asupra serviciilor de divertisment, in acelasi timp, aparandu-si pozitia de lider pe citeva segmente ale pietei business, punand in continuare accent pe noi servicii ICT.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an