Carpatica Asig raporteaza afaceri in crestere cu 50%, in 2012
Data publicarii: 06-03-2013 | Finante-Banci
Carpatica Asig a inregistrat anul trecut o crestere cu 50% a volumului de prime brute subscrise, pana la 298,3 milioane lei, conform datelor preliminare comunicate de companie.
"In 2012 focusul nostru a fost reprezentat de clientii retail, carora le-am oferit produse competitive, personalizate si beneficii suplimentare, care au tinut cont de prioritatile si disponibilitatile lor financiare. In 2013, strategia comerciala are ca prioritate clientii corporate, oferirea de solutii de acoperire complexe, scop in care am extins si capacitatea programelor de reasigurare pe toate clasele subscrise.” a declarat Marian Mirzac, director general al Carpatica Asig.
Cele mai semnificative evolutii au fost consemnate de asigurarile de raspundere civila si profesionala (80%), asigurarile de accidente si boala (141%), asigurarile de bunuri in tranzit (309%), asigurarile de credite si garantii (171%), asigurarile property (89%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial