Sibiu: Investitie de 13 milioane de euro intr-un Hypermarket Real
Data publicarii: 26-10-2006
Primul hypermarket din Sibiu, care se va deschide oficial, joi, 26 octombrie, in cadrul European Retail Park, este o investitie de peste 13 milioane Euro, fiind al patrulea magazin din reteaua "Real-Hypermarket Romania". "Daca se cumuleaza cu cele 40 de milioane, investitia in magazinele din Timisoara, Constanta si Oradea, se ajunge la suma de peste 53 de milioane euro, pe care a investit-o pana in prezent in Romania. Pana la sfarsitul anului 2007 vor fi operationale 15 magazine real in centre economice importante ale tarii", a declarat, la Sibiu, cu acest prilej John Rix, directorul Real Hypermarket Romania, care a precizat ca tinta companiei este ca la finele anului 2008 sa devina lider de piata pe segmentul hypermarket.
Noul magazin care se va deschide publicului, joi 26 octombrie, se intinde pe 6.000 metri patrati, dispune de 1.200 de locuri de parcare si are peste 450 de angajati. Sibienii gasesc in noul magazin peste 36.000 de produse alimentare si nealimentare, de la cele de baza care asigura necesarul zilnic, pana la diferite articole de uz casnic, electrocasnice, imbracaminte si incaltaminte, produse IT si media. Divizia Real-Hypermarket face parte din grupul METRO, unul dintre cele mai mari grupuri de comert international, care este activ in 30 de tari, unde detine peste 2.200 de locatii. Real Hypermarket a intrat pe piata romaneasca in 2005, deschizand in martie 2006 primul magazin la Timisoara.
European Retail Park Sibiu este un proiect imobiliar care face parte din portofoliul consultantului imobiliar Activ Consulting, dezvoltat pe o suprafata de 12 hectare si ofera spre inchiriere o suprafata de 44.280 metri patrati si 4.500 de locuri de parcare. Pe langa Real Hypermarket, vor fi deschise, in cadrul aceluiasi parc comercial, magazinul de materiale de constructii si amenajari interioare, BauMax, pe o suprafata de 11.330 metri patrati, un centru de vanzare de produse electrocasnice, electronice si IT&C, Media Galaxy, pe o suprafata de 5.529 metri patrati, o galerie de mobila pe o suprafata de 5.443 metri patrati si o galerie comerciala unde vor fi prezente magazine de confectii, incaltaminte, cosmetice, electrocasnice, electronice, IT&C, servicii si patru restaurante.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză