Top 3 programe de recompense atasate cardurilor
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Ca sa-si fidelizeze si sa-si extinda clientela, bancile acorda utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri si recompense. Una dintre cele mai frecvente modalitati de rasplatire a clientilor o reprezinta punctele de loialitate care valoreaza bani.
Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub forma de cumparaturi gratuite la aceiasi comercianti. Un alt beneficiu consta in rambursarea de catre banca a unui procentaj din banii cheltuiti. Pe lista avantajelor mai figureaza si plata in rate fara dobanda, precum si o perioada de gratie pentru tranzactii la comercianti care poate ajunge pana la 60 de zile.
OTP Bank Romania a lansat in a doua jumatate a lunii februarie programul de recompense "MasterCard Rewards”, adresat tuturor persoanelor fizice posesoare de carduri MasterCard, emise de banca. Programul este bazat pe un sistem de acumulare de puncte de loialitate, in functie de utilizarea cardului pentru platile la comercianti, indiferent de valoarea tranzactiei: 2 lei cheltuiti cu orice card de credit OTP Bank MasterCard echivaleaza cu un 1 punct de loialitate, iar 4 lei cheltuiti cu orice card de debit OTP Bank MasterCard reprezinta un 1 punct de loialitate. Inscrierea in program aduce automat 1.000 de puncte, ce pot fi folosite pentru achizitionarea produsului preferat dintr-un catalog ce include peste 200 produse si servicii din sase categorii: multimedia & accesorii, produse pentru casa, hobby & sport, kids Club, MasterCard si calatorii si timp liber. Programul ofera si posibilitatea de a cumula punctele proprii cu cele adunate de alti posesori de carduri, precum si pe cele obtinute pentru platile efectuate la comerciantii traditionali, cat si online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri