Top 3 programe de recompense atasate cardurilor
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Ca sa-si fidelizeze si sa-si extinda clientela, bancile acorda utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri si recompense. Una dintre cele mai frecvente modalitati de rasplatire a clientilor o reprezinta punctele de loialitate care valoreaza bani.
Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub forma de cumparaturi gratuite la aceiasi comercianti. Un alt beneficiu consta in rambursarea de catre banca a unui procentaj din banii cheltuiti. Pe lista avantajelor mai figureaza si plata in rate fara dobanda, precum si o perioada de gratie pentru tranzactii la comercianti care poate ajunge pana la 60 de zile.
OTP Bank Romania a lansat in a doua jumatate a lunii februarie programul de recompense "MasterCard Rewards”, adresat tuturor persoanelor fizice posesoare de carduri MasterCard, emise de banca. Programul este bazat pe un sistem de acumulare de puncte de loialitate, in functie de utilizarea cardului pentru platile la comercianti, indiferent de valoarea tranzactiei: 2 lei cheltuiti cu orice card de credit OTP Bank MasterCard echivaleaza cu un 1 punct de loialitate, iar 4 lei cheltuiti cu orice card de debit OTP Bank MasterCard reprezinta un 1 punct de loialitate. Inscrierea in program aduce automat 1.000 de puncte, ce pot fi folosite pentru achizitionarea produsului preferat dintr-un catalog ce include peste 200 produse si servicii din sase categorii: multimedia & accesorii, produse pentru casa, hobby & sport, kids Club, MasterCard si calatorii si timp liber. Programul ofera si posibilitatea de a cumula punctele proprii cu cele adunate de alti posesori de carduri, precum si pe cele obtinute pentru platile efectuate la comerciantii traditionali, cat si online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză