Serviciul Alerta SMS pentru tranzactiile efectuate cu cardurile emise de catre RIB
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Pentru imbunatatirea confortului si securitatii clientilor, incepand cu 01 Martie 2013, Romanian International Bank S.A. pune la dispozitia detinatorilor de carduri RIB serviciul ”Alerta SMS”. Prin intermediul acestuia, clientul este informat in timp real asupra tranzactiilor efectuate cu cardul si asupra situatiei contului de card. Serviciul este disponibil atat pentru cardurile de debit cat si pentru cardurile de credit.
Posesorii de carduri de debit emise de catre RIB au posibilitatea de a primi SMS-uri de informare (tranzactii in valoare de minim 100 lei sau multiplu de 100 functie de optiunea clientului) pentru: tranzactiile efectuate la comercianti, retragerile de numerar de la ATM-urile RIB si de la ATM-urile altor banci, platile de utilitati, modificarile de sold ca urmare a creditarii contului de card. Modificarea soldului contului de card cu sume de minim 40 lei prin alimentari/ordine de plata, incasare pensie, incasare drepturi salariale, incasare alocatie este anuntata prin SMS.
Posesorii de carduri de credit emise de catre RIB au posibilitatea de a primi SMS-uri de informare pentru tranzactiile efectuate la comercianti si pentru retragerile de numerar de la ATM-urile altor banci cu valori de minim 100 lei sau multiplu de 100 (functie de optiunea clientului).
SMS-urile de informare privind tranzactiile aferente cardurilor suplimentare pot fi primite de catre titularul cardului sau, la optiunea acestuia, direct de catre utilizatorii suplimentari. In plus, pentru cardurile de debit, oferim posibilitatea setarii unui aplelativ pre-definit de catre client pentru a diferentia SMS-urile aferente fiecarui card suplimentar.
Serviciul "Alerta SMS” este oferit GRATUIT in luna activarii si contra cost incepand cu urmatoarea luna, cu posibilitatea dezactivarii in orice moment.
"Intr-o perioada de tranzitie catre o piata financiara non-cash, instrumentele electronice de plata devin din ce in ce mai utilizate. Clientul prefera sa aiba controlul asupra cash-ului pe care il detine asupra lui. Este important sa orientam consumatorul catre utilizarea instrumentelor electronice de plata, dar in acelasi timp sa ii pastram si confortul. Venind in intampinarea nevoilor clientului, am implementat serviciul "Alerta SMS”, astfel incat detinatorul de card sa fie informat constant si in timp real asupra situatiei contului sau” - George Priboi, Sef Departament Sisteme de Plati si Carduri
Despre Romanian International Bank S.A.:
Romanian International Bank S.A. este o banca universala care activeaza pe piata din Romania din anul 1998 si opereaza in acest moment prin 34 de unitati bancare, aflate in Bucuresti (15) si in tara (19), avand ca obiectiv permanenta imbunatatire a produselor si serviciilor oferite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri