Omniasig si-a majorat capitalul social cu 31 milioane euro
Data publicarii: 14-03-2013 | Finante-Banci
Omniasig VIG (fosta BCR Asigurari) si-a majorat capitalul social cu 136,3 milioane de lei (31 milioane de euro), la 386,5 milioane de lei, prin aport in numerar.
In noiembrie 2012, actionarii asiguratorului au hotarat majorarea capitalului social cu 138,3 milioane de lei, dar au subscris actiuni in valoare de 136,3 milioane de lei la un pret de 3,5 lei/titlu.
Omnniasig este parte a grupului Vienna Insurance Group (Austria), care detine peste 99% din actiunile asiguratorului roman.
Societatea si-a inceput activitatea sub denumirea BCR Asigurari si, dupa fuziunea cu fosta Omniasig, a preluat denumirea companiei absorbite.
In 2012, subscrierile din prime brute ale asiguratorului au scazut cu 14,6%, la 1,03 miliarde de lei, rezultat care a plasat Omniasig pe locul doi in ierarhia companiilor de profil.
VIG detine pe piata romaneasca si Asirom.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor