CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard pentru persoane fizice
Data publicarii: 15-03-2013 | Finante-Banci
CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard®, pentru persoane fizice. Astfel, in perioada 15 martie - 14 iunie a.c., orice client care achizitioneaza un card MasterCard Debit, Credit sau Gold si efectueaza tranzactii comerciale in valoare de minimum 50 lei poate castiga unul dintre cele 600 de premii a cate 50 lei fiecare sau, prin tragere la sorti, una din cele sase vacante in Romania.
"Prin lansarea acestei campanii promotionale, pe langa avantajele cardurilor MasterCard sub sigla CEC Bank, cum ar fi comisioane zero la emitere card, la tranzactii la comerciantii din tara si din strainatate, posibilitatea de a achita facturile de servicii sau utilitati direct la ATM-urile bancii si posibilitatea accesarii unei limite de credit cu dobanzi avantajoase, clientii au sansa de a castiga premii atractive pe parcursul a trei luni”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele MasterCard pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză