CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard pentru persoane fizice
Data publicarii: 15-03-2013 | Finante-Banci
CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard®, pentru persoane fizice. Astfel, in perioada 15 martie - 14 iunie a.c., orice client care achizitioneaza un card MasterCard Debit, Credit sau Gold si efectueaza tranzactii comerciale in valoare de minimum 50 lei poate castiga unul dintre cele 600 de premii a cate 50 lei fiecare sau, prin tragere la sorti, una din cele sase vacante in Romania.
"Prin lansarea acestei campanii promotionale, pe langa avantajele cardurilor MasterCard sub sigla CEC Bank, cum ar fi comisioane zero la emitere card, la tranzactii la comerciantii din tara si din strainatate, posibilitatea de a achita facturile de servicii sau utilitati direct la ATM-urile bancii si posibilitatea accesarii unei limite de credit cu dobanzi avantajoase, clientii au sansa de a castiga premii atractive pe parcursul a trei luni”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele MasterCard pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri