CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard pentru persoane fizice
Data publicarii: Astazi, 15-03-2013 | Finante-Banci
CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la cardurile MasterCard®, pentru persoane fizice. Astfel, in perioada 15 martie - 14 iunie a.c., orice client care achizitioneaza un card MasterCard Debit, Credit sau Gold si efectueaza tranzactii comerciale in valoare de minimum 50 lei poate castiga unul dintre cele 600 de premii a cate 50 lei fiecare sau, prin tragere la sorti, una din cele sase vacante in Romania.
"Prin lansarea acestei campanii promotionale, pe langa avantajele cardurilor MasterCard sub sigla CEC Bank, cum ar fi comisioane zero la emitere card, la tranzactii la comerciantii din tara si din strainatate, posibilitatea de a achita facturile de servicii sau utilitati direct la ATM-urile bancii si posibilitatea accesarii unei limite de credit cu dobanzi avantajoase, clientii au sansa de a castiga premii atractive pe parcursul a trei luni”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele MasterCard pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an