Intesa Sanpaolo Bank sustine campania Romani pentru o lume
Data publicarii: 20-03-2013 | Finante-Banci
Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara a Grupului Intesa Sanpaolo, sustine campania "Romani pentru o lume” ce promoveaza mari personalitati romanesti si aduce in atentia publicului larg valori nationale importante.
Initiata de catre Fundatia Sergiu Celibidache aceasta campanie de responsabilitate sociala este in prezent in plina desfasurare la nivel national. Campania este construita in jurul unor valori romanesti care au contribuit la cultura mondiala: Mircea Eliade, Emil Cioran, Nicolae Grigorescu, George Enescu, Edward G. Robinson, Jean Negulesco si Sergiu Celibidache.
Campania este sustinuta in mediul online, pe site-ul www.romanipentruolume.ro si pe pagina de Facebook, Romani pentru o lume, care a generat deja o comunitate de 14.000 de oameni. Aici puteti gasi mai multe detalii despre acest proiect cultural, care in etapa finala va oferi o serie de burse in tara si in strainatate pentru oameni de cultura si artisti romani.
Intesa Sanpaolo Bank sustine acest proiect alaturi de alti parteneri printre care Muzeul National al Literaturii Romane, Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul National George Enescu.
Cu o istorie de peste 400 de ani, Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internationale, printre liderii din Europa, ce ofera servicii pentru 20 milioane de clienti. Grupul este prezent in Europa Centrala si de Est, in Orientul Mijlociu si in Africa de Nord, cu peste 1.500 de unitati ale subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce opereaza in 12 tari din regiune. Pe piata locala, Intesa Sanpaolo Bank are o retea de unitati ce acopera practic intreaga tara si active totale de peste 5 miliarde lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an