Broker Cluj emite obligatiuni in valoare de 25 milioane lei
Data publicarii: 27-10-2006
Perioada de subscriere urmeaza sa fie stabilita dupa ce prospectul de emisiune va fi aprobat de Comsia Nationala a Valorilor Mobiliare. Pentru actionarii companiei care detin titluri la datade de 15 noiembrie, Casa de brokeraj a dispus o perioada de 15 zile in care acestia isi pot exercita dreptul de preferinta.
Obligatiunile sunt convertibile in actiuni, cu o rata de conversie de cinci actiuni pentru un bon de subscriere.
Pretul de subscriere al actiunilor a fost stabilit ca fiind pretul mediu de la bursa al actiunilor BRK in ultimele trei luni anterioare lunii de subscriere minus 12,5% (5% castig pe an de detinere a obligatiunilor), iar perioada de subscriere este luna a 29-a de viata a obligatiunilor.
Conducerea Broker Cluj a anuntat ca nu va recurge la nici o operatiune de majorare a capitalului social, splitare, consolidare etc care sa genereze modificari ale pretului de piata al actiunilor proprii inainte cu 3 luni de data subscrierii actiunilor de catre posesorii de bonuri de subscriere.
Casa de brokeraj Broker Cluj a incheiat primul semestru al anului 2006 cu o cifra de afaceri de 6,107 milioane lei si un profit net de 5,84 milioane lei. La nivelul anului trecut, profitul Broker SA a fost de 12,95 milioane de lei noi.
Broker SA a fost infiintata ca societate pe actiuni in data de 26 octombrie 1994. Capitalul initial al Broker SA a fost de 58.500.000 lei. In urma majorarii, capitalul social este de 54,610 milioane lei divizat in 109,221 milioane de actiuni cu o valoare nominala de 0,5 lei.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an