Networking Business Group s-a lansat pe piata
Data publicarii: 25-03-2013 | Afaceri
Networking Business Group s-a lansat pe piata astazi, 21 martie 2013, in cadrul unui eveniment la care au participat membri ai Camerei de Comert si Industrie Bucuresti, ambasadori, diplomati, antreprenori, manageri si investitori din piata de IMM-uri din Romania.
Evenimentul a avut ca subiect principal deschiderea granitelor in vederea stabilirii de relatii comerciale prin reteaua pentru dezvoltarea afacerilor, creata de NBG.
"Mai exact, NBG va functiona ca o agentie matrimoniala pentru companii. Va gasi piata de desfacere in strainatate pentru produsele romanesti si va organiza intalniri directe intre oamenii de afaceri romani si posibilii parteneri din pietele externe”, spune Aldo de Blasio, CEO Networking Business Group.
Intalnirile directe cu potentialii parteneri straini vor fi precedate de procese riguroase de selectie, activitati de lobby si marketing. Impresariatul comercial se va face pe baza mai multor analize si studii ale pietei internationale, a unei baze de date globale care contine informatii complete despre retaileri, investitori, producatori si specialisti si a relatiilor comerciale construite prin campanii de informare si publicitare, intalniri face-to-face si evenimente targhetate.
Abonamentele pentru companiile din tara sunt de patru feluri: Promo, Basic, Standard si Premium si contin de la servicii online si prezenta in newsletter-ul NBG pana la statistici si studii ale pietelor de desfacere internationale, consultanta si asistenta pentru dezvoltarea de produse vandabile pe pietele externe, promovarea directa catre investitorii straini precum si asistenta pentru rezolvarea disputelor si arbitraj comercial.
Prima misiune NBG este Italia. De ce? "Exista mai mult de 400 de zboruri intre Italia si Romania in fiecare saptamana si sunt peste 37 de mii de companii fondate de romani in Italia. Piata italiana inseamna 60 de milioane de consumatori (dintre care peste un milion sunt romani). Iar din punct de vedere al importurilor, Italia se afla pe locul doi dupa Germania, cu o pondere de 11,3%”, spune Aldo de Blasio.
Domeniile acoperite de Networking Business Group sunt: agroalimentar, energetic, constructii, cosmetice si wellbeing, tehnologii si echipamente industriale, IT si telecomunicatii. Primul workshop dedicat micilor producatori se va axa pe sfera agroalimentara, urmand ca, in lunile urmatoare, toate celelalte domenii sa fie punctate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare