Banca Transilvania estimeaza o crestere cu 15.000 de carduri
Data publicarii: 26-03-2013 | Finante-Banci
Banca Transilvania lanseaza campania "Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?”, in cadrul programului de loialitate Star BT (www.starbt.ro), program destinat celor care au carduri de credit. Persoanele care solicita Bancii Transilvania, in perioada 1 aprilie - 30 iunie, un MasterCard Forte, beneficiaza, prin aceasta campanie, de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si costuri 0 de emitere.
Star BT inseamna puncte sau rate fara dobanda la plata cu cardul, la peste 4.000 de magazine partenere, cum ar fi: Altex, Domo, Flanco, eMAG, Media Galaxy, Praktiker, Regina Maria Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Carturesti, Librarium, Nemira, Ecco, Benvenuti, Centrofarm etc.
Gabriela Nistor, Director Executiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania, declara: "Prin aceasta campanie, estimam o crestere cu 15.000 de carduri Mastercard Forte in perioada campaniei, precum si un impact pozitiv privind tranzactiile de plata cu cardul de credit la comercianti. Pana acum, in doar un an si jumatate de cand a fost lansat, programul Star BT a adus o crestere cu peste 60% a acestui tip de tranzactii”.
Folosind la cumparaturi MasterCard Forte, in tara sau in strainatate, clientii primesc puncte Star BT in echivalentul a 0,3% pentru platile facute in tara, respectiv 0,1% pentru cele din strainatate. Fiecare punct Star BT inseamna 1 leu, iar punctele acumulate pot fi folosite la comerciantii parteneri. De asemenea, prin Programul Star BT cumparaturile pot fi achitate in rate fara dobanda - maxim 12 - la partenerii Star BT. Sunt incluse in program urmatoarele carduri ale Bancii Transilvania: MasterCard Forte, Visa Gold, Visa Platinum, MasterCard forte pentru Medici si Visa Gold BT - Rotary.
Un alt beneficiu pe care posesorii de carduri BT il pot avea este serviciul SMS Alert, cu ajutorul caruia acestia primesc, pe telefonul mobil, informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul, precum si cu privire la banii disponibili dupa fiecare tranzactie. In prezent, peste 75.000 de detinatori de card BT folosesc SMS Alert.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză