Banca Comerciala Carpatica aduce internet banking-ul pe mobil
Data publicarii: 26-03-2013 | Finante-Banci
Clientii Bancii Comerciale Carpatica, utilizatori de smartphone-uri, au, incepand de astazi, acces la o interfata noua, suplimentara, a serviciului internet banking BCC e-SMART, dedicata si optimizata pentru acest tip de terminale.
In functie de versiunea de browser folosita, clientii internet banking vor beneficia de servicii corespunzatoare: o interfata dedicata accesarii platformei internet banking de pe o statie de lucru (PC/desktop/laptop), respectiv o interfata vizuala destinata ecranelor de dimensiuni mai mici, ale smartphone-urilor. Accesul la functii de baza precum vizualizarea statusului conturilor si efectuarea de operatiuni este acum mult mai facil, iar platforma BCC e-SMART Mobile este disponibila, gratuit, oricarui client care detine un abonament de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica si care doreste mobilitate si confort prin accesarea acestuia 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana fara a fi nevoit sa se deplaseze la sediul bancii. Mai mult, pentru tranzactiile efectuate beneficiaza de o reducere de 35 % din tariful perceput la ghiseu.
"Aceasta inovatie este parte din strategia noastra de imbunatatire a platformei internet banking, de crestere a calitatii si simplificare a serviciilor oferite si reprezinta prima etapa dintr-un proiect mai amplu, care va aduce un plus de utilitate si de valoare serviciilor oferite de banca. BCC e-SMART Internet Banking Mobile a fost gandit si conceput din dorinta de a tine pasul cu dezvoltarea tehnologiei si cu un profil al consumatorului din ce in ce mai exigent, care se afla in continua miscare. Platforma este usor de folosit, nu necesita instalare si se incarca automat atunci cand accesezi serviciul internet banking de pe un browser mobil cum ar fi Apple Safari sau Google Chrome. Este o forma vizuala moderna optimizata pentru smartphone-uri, clientii avand posibilitatea utilizarii acesteia intr-un mod extrem de simplu, fara a fi nevoie de elemente suplimentare sau de instalarea pe telefon mobil a unei aplicatii. Ii invitam si ii asteptam pe clientii nostrii sa utilizeze cu succes serviciile oferite de noi”, declara Georgiana Coanda, director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica.
Utilizand platforma BCC e-SMART Mobile, pe langa posibilitatea efectuarii de operatiuni, clientii pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate, automate de schimb valutar si, de asemenea, pot localiza unitatile teritoriale ale bancii. In plus, interfata "mobile" a BCC e-SMART are si functii secundare, cum ar fi primirea si vizualizarea de alerte sau trimiterea de mesaje catre Banca Comerciala Carpatica.
Alaturi de facilitatile oferite de aceasta platforma, unul dintre aspectele importante vizate de Banca Comerciala Carpatica urmareste si protejarea conturilor clientilor. "Securitatea conturilor clientilor nostri este unul dintre aspectele esentiale pe care le-am luat in calcut in momentul dezvoltarii aceastei platforme”, completeaza Georgiana Coanda director general adjunct al Bancii Comerciale Carpatica. Noua interfata pastreaza elementele de securitate cu care clientii nostri s-au familiarizat deja, astfel incat accesul in sectiunile protejate se face, bineinteles, doar dupa parcurgerea etapelor de identificare si autentificare, in mod similar cu mecanismul utilizat si pe platforma deja clasica (PC). Sectiunile cu informatii de interes public (cursuri valutare, retea unitati, contacte) nu necesita autentificare.
Pentru utilizarea aplicatiei, dispozitivele mobile trebuie sa aiba instalate minim urmatoarele versiuni de sisteme de operare: Android 2.3, IOS 4, BB Tablet OS 1 sau BB OS 6+. Pentru activarea accesului la platforma mobile a aplicatiei BCC e-SMART, clientii bancii se pot prezenta la oricare dintre unitatile teritoriale sau pot apela serviciul Infoline la nr. 0800807807. Informatii suplimentare se regasesc si pe pagina web a bancii www.carpatica.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an