Start inscrieri in competitia Romanian EFFIE Awards 2013
Data publicarii: 26-03-2013 | Media
International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cea de-a zecea editie a Romanian EFFIE Awards 2013. Inscrierile se vor putea face in perioada 26 martie - 27 mai.
"Romanian EFFIE Awards a ajuns la 10 ani. Este probabil cea mai prestigioasa competitie a industriei de marketing si comunicare, premiind eficienta in comunicare. Festivalul s-a impus an de an prin rigoarea data de formatul international si de calitatea juriului. Ne dorim ca in 2013 sa avem o editie cu un record de participare si cu campanii premiate care sa se alature cu mandrie galeriei castigatorilor EFFIE la nivel international”, declara Teodora Popescu Birlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Pentru a celebra eforturile de comunicare si rezultatele exceptionale obtinute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii in competitie si a reorganizat si redefinit o parte din categoriile deja existente.
Competitia Romanian EFFIE Awards 2013 este acum structurata in 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii de comunicare. Documentele de participare pot fi descarcate de pe site-ul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Noutati 2013
Categorii noi:
- "Brand experience", "GoodWorks EFFIE - Brands (CSR)" si "GoodWorks EFFIE - Non - Profit", "Media Innovation", "Single Media Company Activation" si "Digitally Led Campaigns" si categoria "Business to Business".
Modificari la categoriile existente:
- "Food products I" a fost redenumita "Packaged Food" si "Food products II" a devenit "Snacks, confectionery and deserts";
- Categoria "Non Food Products" a fost impartita in "Personal Care Products & Services" si "Household Supplies & Services";
- "Alcoholic Beverages" este acum impartita in: "Alcoholic beverages - Beers" si "Alcoholic beverages - Others";
- "Media & Entertainment" a fost redefinita, astfel incat vor putea participa aici si campaniile pentru brandurile providerilor de servicii de televiziune;
- "Pharmaceuticals" a fost redenumita "Healthcare products & Services" si include si campaniile pentru suplimente alimentare si servicii medicale.
- Definitia categoriei de "Shopper Marketing" a fost actualizata si inscrierile in aceasta categorie se fac prin completarea unui nou formular de participare, diferit de "Brief of Effectiveness".
Toate lucrarile premiate cu aur (Gold EFFIE) pot concura pentru castigarea trofeului Grand EFFIE 2013, cu conditia de a fi demonstrat impactul avut asupra comportamentului consumatorilor, cu exceptia castigatorilor de Gold EFFIE in categoria "Sustained Success".
Pentru mai multe detalii si sfaturi pentru inscrierea in competitie, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013 ii invita pe cei interesati la Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc marti, 2 aprilie, incepand cu orele 10:00, la sediul IAA Romania. Participarea la seminar este gratuita si trebuie confirmata printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.
Lista castigatorilor Romanian EFFIE Awards 2012 este disponibila pe www.effie.ro.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2013
Seminarul "How to win an EFFIE”: 2 aprilie
Perioada de inscrieri: 26 martie - 27 mai
Primul deadline: 29 aprilie 2013
Al doilea deadline: 10 mai 2013
Ultimul deadline: 27 mai 2013
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an