Start inscrieri in competitia Romanian EFFIE Awards 2013
Data publicarii: 26-03-2013 | Media
International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cea de-a zecea editie a Romanian EFFIE Awards 2013. Inscrierile se vor putea face in perioada 26 martie - 27 mai.
"Romanian EFFIE Awards a ajuns la 10 ani. Este probabil cea mai prestigioasa competitie a industriei de marketing si comunicare, premiind eficienta in comunicare. Festivalul s-a impus an de an prin rigoarea data de formatul international si de calitatea juriului. Ne dorim ca in 2013 sa avem o editie cu un record de participare si cu campanii premiate care sa se alature cu mandrie galeriei castigatorilor EFFIE la nivel international”, declara Teodora Popescu Birlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Pentru a celebra eforturile de comunicare si rezultatele exceptionale obtinute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii in competitie si a reorganizat si redefinit o parte din categoriile deja existente.
Competitia Romanian EFFIE Awards 2013 este acum structurata in 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), in care pot inscrie lucrari agentii de publicitate, companii, agentii de market research sau alte entitati care au realizat campanii de comunicare. Documentele de participare pot fi descarcate de pe site-ul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Noutati 2013
Categorii noi:
- "Brand experience", "GoodWorks EFFIE - Brands (CSR)" si "GoodWorks EFFIE - Non - Profit", "Media Innovation", "Single Media Company Activation" si "Digitally Led Campaigns" si categoria "Business to Business".
Modificari la categoriile existente:
- "Food products I" a fost redenumita "Packaged Food" si "Food products II" a devenit "Snacks, confectionery and deserts";
- Categoria "Non Food Products" a fost impartita in "Personal Care Products & Services" si "Household Supplies & Services";
- "Alcoholic Beverages" este acum impartita in: "Alcoholic beverages - Beers" si "Alcoholic beverages - Others";
- "Media & Entertainment" a fost redefinita, astfel incat vor putea participa aici si campaniile pentru brandurile providerilor de servicii de televiziune;
- "Pharmaceuticals" a fost redenumita "Healthcare products & Services" si include si campaniile pentru suplimente alimentare si servicii medicale.
- Definitia categoriei de "Shopper Marketing" a fost actualizata si inscrierile in aceasta categorie se fac prin completarea unui nou formular de participare, diferit de "Brief of Effectiveness".
Toate lucrarile premiate cu aur (Gold EFFIE) pot concura pentru castigarea trofeului Grand EFFIE 2013, cu conditia de a fi demonstrat impactul avut asupra comportamentului consumatorilor, cu exceptia castigatorilor de Gold EFFIE in categoria "Sustained Success".
Pentru mai multe detalii si sfaturi pentru inscrierea in competitie, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013 ii invita pe cei interesati la Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc marti, 2 aprilie, incepand cu orele 10:00, la sediul IAA Romania. Participarea la seminar este gratuita si trebuie confirmata printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.
Lista castigatorilor Romanian EFFIE Awards 2012 este disponibila pe www.effie.ro.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2013
Seminarul "How to win an EFFIE”: 2 aprilie
Perioada de inscrieri: 26 martie - 27 mai
Primul deadline: 29 aprilie 2013
Al doilea deadline: 10 mai 2013
Ultimul deadline: 27 mai 2013
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză