Colectia All White by Andreea Raicu
Data publicarii: 27-03-2013 | Lifestyle
Andreea Raicu lanseaza, in cadrul liniei www.andreearaicu.ro by PNK casual colectia capsula All White care este disponibila, incepand de astazi, pe http://shop.andreearaicu.ro/ si in magazinele PNK casual.
Dupa succesul inregistrat cu Simplicity, prima colectie din linia www.andreearaicu.ro by PNK casual, colectia capsula All White este concentrata pe reflectarea rafinata, functionala si eleganta a unuia dintre cele mai puternice trenduri ale sezonului de primavara-vara 2013 - albul.
Colectia este formata din 8 piese vestimentare cu linii simple si design indraznet - 3 rochii, o pereche de pantaloni scurti, un sacou, o fusta plisata, un maiou din matase si o camasa - pentru momente diferite ale zilei si din materiale diverse, toate inspirate de stilul Andreei Raicu.
Purtate separat sau in combinatie, ori integrate in tinutele deja existente in garderoba, acestea pot deveni elemente de baza in outfiturile de vara ale iubitoarelor modei indragostite de trenduri, avand totodata si valoare de piese nemuritoare. Sunt usor de purtat, nu pot trece neobservate si au nevoie de o accesorizare minimala.
In colectia All White liniile senzuale specifice anilor 50-60 intalnesc sobrietatea elementelor de influenta masculina, iar rafinamentul pieselor este sustinut de materialele folosite - bocart, voal, tesaturi de tip in, bumbac.
"Ador albul si tinutele all white. Daca stau sa ma gandesc, in garderoba mea se regasesc foarte multe haine albe, asa ca pentru mine a fost o provocare aceasta colectie capsula. Sper sa le inspire pe femeile care iubesc moda si sa le ofere ocazia de a indrazni sa se faca remarcate”, a declarat Andreea Raicu.
Linia www.andreearaicu.ro by PNK casual a fost lansata in decembrie 2012. Prima colectie a acestei linii, Simplicity, este o selectie de piese nemuritoare care ar trebui sa existe in garderoba oricarei fashioniste.
Colectia All White este disponibila de astazi, 25 martie, pe www.shop.andreearaicu.ro, magazinul on-line gazduit de www.andeearaicu.ro si in cornerele amenajate special in magazinele PNK casual.
Brandul PNK casual, 100% romanesc, este deja de 10 ani pe piata fashion de la noi din tara. Stilul brandului se caracterizeaza prin dinamism, cu accent pe design modern, originalitate, adaptabilitate, calitate si interpretarea creativa a tendintelor internationale de catre o echipa tanara de designeri.
Magazinele PNK casual:
- Sun Plaza - Bucuresti, Calea Vacaresti nr 391, tel: 0733925122
- Magazin Calea Victoriei - Bucuresti, str Gral Berthelot nr 1-3, tel: 0213118740/ 0788913599
- Showroom - Bucuresti, str Paris, nr 4, apt 4, tel: 0788572699
- Outlet- Bucuresti, str Mihai Bravu , nr 39, tel 0788122399
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză