Romanii cheltuie in medie 10 euro pentru accesorizarea smartphone-ului
Data publicarii: 01-04-2013 | IT&C
Romanii cheltuie, in medie, 5 euro pentru accesorizarea telefoanelor mobile din gama entry si 10 euro pentru smartphone-uri, potrivit estimarilor EuroGsm, cel mai mare retailer al operatorului de telefonie mobila Orange Romania. Cele mai cumparate accesorii sunt cele pentru protectia telefonului, precum husele de silicon sau foliile pentru ecran, dar si cardurile de memorie microSD sau hands-free-urile.
"Bugetul de achizitie pentru accesorii depinde in foarte mare masura de ce dispozitiv utilizeaza fiecare. Cei care folosesc telefoane din gama entry level se orienteaza in special catre hands-free-uri, fie cu fir, fie prin tehnologia bluetooth, care le asigura o anumita libertate in utilizarea dispozitivului. Posesorii de smartphone sunt mult mai atenti cu terminalele lor, astfel incat opteaza pentru accesorii de protectie a telefonului, precum husele de silicon, cele create special pentru un anumit model sau foliile de protectie pentru ecranul tactil”, a explicat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.
Potrivit acestuia, principalele criterii pentru achizitia de accesorii sunt compatibilitatea cu dispozitivul mobil, modul de intrebuintare al dispozitivului si bugetul clientului.
Ce accesorii nu trebuie sa lipseasca utilizatorilor de smarthpone-uri si tablete
Pentru utilizatorii de smartphone si tablete, cele mai utile si mai cautate accesorii sunt powerbank-urile sau acumulatorii suplimentari si tastaturile externe. "Astfel de accesorii asigura o autonomie mai mare dispozitivelor mobile, atat in ceea ce priveste durata de intrebuintare, cat si viteza de utilizare, iar posesorii de smartphone si tableta s-au convins de aceste aspecte”, a precizat Zoltan Halmai.
Printre cele mai scumpe accesorii comercializate in reteaua EuroGsm, al caror pret depaseste 1.000 de lei, se numara seturile auto sau castile bluetooth speciale, preferate in special de catre barbati.
Accesoriile cumparate de catre femei sunt in general cele fashion, criteriile de cumparare tinand mai mult de aspect, de culoare si de forma, dar si de brand. Compania comercializeaza o serie de accesorii fashion, incepand de la genti, huse colorate pentru laptop sau tableta, huse pentru telefoane care poarta numele unor branduri de fashion, precum Kenzo, Zadig et Voltaire sau Hugo Boss, pana la casti bluetooth sau memorii USB cu design special.
Accesoriile inedite castiga in popularitate
Alte accesorii din ce in ce mai cautate de catre utilizatorii de dispozitive mobile inteligente sunt husele dedicate pentru fitness si sporturi extreme, care asigura telefoanele mobile in timpul alergarii sau exercitiilor fizice, dar si manusile pentru touchscreen, care permit utilizarea dispozitivelor si pe timpul iernii, la temperaturi scazute.
"Printre cele mai inedite accesorii comercializate pe plan local se numara ceasurile cu bluetooth, care se conecteaza la smartphone-uri si tablete si trimit notificari in functie de activitatile dispozitivului, caciulile cu casti incorporate sau husele cu incarcare solara”, a completat Zoltan Halmai.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii