MasterCard si Sensiblu, impreuna in sustinerea platilor contactless
Data publicarii: 01-04-2013 | Finante-Banci
- Fiecare tranzactie contactless efectuata cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass in farmaciile Sensiblu, indiferent de valoarea ei, este premiata pe loc
- Cititoare de card contactless sunt montate in toate farmaciile Sensiblu din tara
Pana pe 29 mai, toti cei care isi achita cumparaturile in farmaciile Sensiblu, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc un cadou la alegere - o cutie de unguent de galbenele Elmiplant sau o cutie de Ascovit Vitamina C. In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass.
Campania se deruleaza in toate locatiile celui mai mare lant farmaceutic din tara. Clientii care achita cu unul dintre cardurile participante in campanie, MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, pot castiga un premiu ori de cate ori folosesc dispozitivul contactless prezent in farmaciile Sensiblu.
"In 2013, continuam seria initiativelor de sustinere a platilor contactless, cu PayPass”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. "Progresele inregistrate anul trecut, atat din punct de vedere al cresterii numarului de banci emitente, al numarului de banci acceptatoare, cat si al consumatorilor care au perceput noua modalitate de plata drept cea mai simpla si mai rapida, ne confirma ca, nu peste mult timp, aceasta va deveni un gest zilnic pentru multi dintre noi. Salutam intrarea farmaciilor Sensiblu in lista comerciantilor parteneri ce accepta tranzactii contactless si ne bucuram sa desfasuram impreuna o campanie de promovare a platilor realizate cu PayPass”, completeaza acesta.
"Inovatia este una din principalele valori ale companiei Sensiblu”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu. "Prin proiectele si parteneriatele pe care le-am dezvoltat de-a lungul celor 16 ani, am pus un accent important pe calitatea serviciilor oferite pacientilor care au pasit pragul farmaciilor noastre si pe scurtarea timpului petrecut de acestia la casele de marcat. Colaborarea cu MasterCard vine ca o necesitate pentru multi dintre noi pentru ca, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, scurtam timpul petrecut la casa. Suntem increzatori in parteneriatul cu MasterCard si ne dorim ca si prin aceasta cale sa ne mentinem sentimentul de multumire in sufletul celor peste 5 milioane de clienti.”
In acest moment, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, tehnologia PayPass este utilizata in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday