Graffiti BBDO semneaza campania TV pentru Banca Romaneasca
Data publicarii: 27-10-2006
Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul : "De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta". Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria "casa". Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului "Trafic", premiat la Cannes in 2004.
Prin aceasta campanie, Banca Romaneasca a dorit sa comunice atat o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cat si si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le intelege nevoile si raspunde la ele.
Filmarea spotului s-a realizat la inceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avandu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa "Furia" in 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta "Hartia va fi albastra". Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca - Creative Director, Adina Basag - Copywriter, Diana Cristea - Art Director, Liviu Isop - AV Producer, Stefan Chiritescu - Senior Account Planner, Anca Iulia Calin - Account Director, Corina Gavrilita - Media Planner, iar din partea companiei Banca Romaneasca: Cristina Lepadatu - Marketing Manager si Dana Constantinescu - Senior Marketing Officer.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara