Prima fabrica de carduri inteligente din Romania va fi inaugurata la Bucuresti
Data publicarii: 05-04-2013 | Finante-Banci
In data de 10 aprilie se va inaugura prima fabrica de carduri cu cip (smart cards) din Romania - Austria Card Romania, parte a grupului elen Lykos.
O investitie de peste 25 de milioane de euro, noua fabrica din sectorul 1, certificata MasterCard si Visa, va produce in Bucuresti mai multe tipuri de carduri pentru peste 35 de tari.
Compania Austria Card GmbH, parte a grupului elen Lykos, este prezenta in tari precum Austria, Azerbaidjan, Croatia, Finlanda, Germania, Ungaria, Norvegia, Polonia, Suedia, Turcia si Ucraina, fiind producator de carduri inteligente securizate destinate atat platilor, dar si pentru industria de telecomunicatii, pentru clienti guvernamentali (carduri de identificare) si cu scop de loializare pe piata de retail.
Compania produce mai mult de 75 de milioane de carduri pe an, cu aproximativ 350 de angajati. Austria Card este furnizor strategic pentru cele mai mari banci din Europa Centrala si Estica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor