Bancile se intrec in promotii la credite pentru a atrage clienti
Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci
Odata cu apropierea sarbatorilor de Paste, institutiile financiare au inceput o adevarata campanie de atragere a clientilor pe partea de creditare, diminuand costurile imprumuturilor si oferind premii in bani.
Daca romanii vor profita de aceste campanii ale bancilor ramane de vazut, in conditiile in care tot mai multi se tem sa isi asume un angajament fata de banci, intrucat nu au o certitudine a veniturilor pe care le obtin, date fiind volatilitatea pietei muncii si incertitudinea privind evolutia economiei. In plus, numarul celor care indeplinesc criteriile de eligibilitate ale bancilor ramane in continuare unul scazut.
In opinia lui Dragos Cabat, Managing Partner Efin.ro, campaniile de promovare pentru produsele de creditare pornesc de la ideea ca potentialii clienti nu isi mai doresc accesarea de credite. Ori, in realitate, cererea de credite din partea populatiei nu a scazut semnificativ, ci bancile au limitat pana acum accesul la credite al clientilor. Asadar, este suficienta o relaxare a politicilor de creditare, iar promotiile sunt doar un "bonus pentru clienti sau mai degraba un mod de a face mai apetisante ofertele - altfel scumpe si inca restrictive - ale bancilor comerciale, a mai spus Cabat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial