Piraeus Bank Romania a castigat locul 1 la Romanian CSR Awards
Data publicarii: 12-04-2013 | Finante-Banci
Curaj Romania, proiect realizat de Piraeus Bank Romania in parteneriat cu MSPS Marketing and Communication a castigat premiul 1 pentru cel mai bun program de CSR in mediul Facebook din 2012.
Curaj Romania a debutat ca platforma de sustinere a sportivilor romani la Jocurile Olimpice de la Londra, din 2012 si a ajuns in scurt timp locul unde iubitorii sportului romanesc si-au cunoscut mai bine, admirat si sustinut idolii. Interviuri cu performerii romani, mesaje de incurajare, poze eveniment au adus proiectului Curaj Romania in decurs de 1 an 75.000 de fani.
In momentul de fata, pagina Curaj Romania este locul de intalnire al tuturor celor peste 91.000 de fani care apreciaza valorile romanesti exprimate intr-o varietate de domenii, de la medicina sau informatica la film.
"Suntem bucurosi ca proiectul nostru a strans laolalta atat de multe ganduri bune, incurajari si mesaje pentru campionii romani. Curaj Romania a generat o energie neasteptata, o solidaritate care ne-a surprins pozitiv atat pe noi cat si pe sportivii participanti la JO din 2012. Curaj Romania a devenit expresia disciplinata a admiratiei suporterilor fata de performerii nostri si aceasta disciplina ne-a permis sa vedem cat sunt de multi si loiali cei care iubesc sportul romanesc” a declarat Raluca Barbu- Social Media Coordinator Piraeus Bank Romania.
"Ca agentie care a contribuit la realizarea acestui proiect inca de la inceputurile sale, suntem mandri de faptul ca a devenit un proiect premiat, un proiect despre care oamenii vorbesc tot mai des, care castiga noi adepti si solicitari de implicare in fiecare zi. De asemenea, faptul ca peste 90.000 de prieteni pe Facebook, ne motiveaza sa continuam livrarea de continut original, dezvoltat de MSPS impreuna cu Piraeus Bank Romania. Pentru ca "Succesul ne inspira" in continuare, in anul 2013 planuim sa aducem in atentia publicului si mai multe povesti interesante cu si despre romani de bine", a adaugat Dimitris Sideridis, Country Manager & Head of Creative Technology MSPS Romania.
Anul acesta au fost inscrise la Romanian CSR Awards nu mai putin 84 de proiecte de CSR iar lista criteriilor de selectie a castigatorilor a inclus impactul si relevanta proiectelor pentru comunitati, numarul de beneficiari, de angajati si voluntari implicati in proiect si nu in ultimul rand eficienta bugetului investit si rezultate proiectului.
Din partea Piraeus Bank Romania au participat la proiect: Carmen Oprisescu- Marketing Manager, Raluca Barbu- Social Media Coordinator
Din partea MSPS Marketing and Communication au participat la proiect : Loredana Buta - Digital Project Manager, Oana Manta - Senior Web Designer, Bogdan Ciuclaru - Head of Social Media, Dimitris Sideridis - Country Manager & Head of Creative Technology
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri