Meli Melo Paris a inaugurat primul magazin din Bulgaria
Data publicarii: 15-04-2013 | Afaceri
Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion din Romania, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene.
Potrivit conducerii Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piata din Bulgaria a fost luata deoarece s-a observat ca obiceiurile de consum sunt similare celor din Romania, iar bulgarii sunt atrasi de magazinele de accesorii. Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine din Chisinau, Repulica Moldova.
Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de 50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia, principala locatie de shopping din regiune.
Investitia in noua locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.
Conform reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.
In ceea ce priveste colectiile Meli Melo Paris ce vor fi comercializate in magazinul din Bulgaria, managementul companiei a subliniat ca acestea vor fi similare celor din Romania.
Singurele diferente comparativ cu magazinele din tara noastra vor fi adaptarea la evenimente speciale care nu se regasesc in cultura romana. Spre exemplu, in Bulgaria nu se sarbatoreste 1 Martie, asa ca nu vor exista colectii adaptate acestei zile.
Planuri de viitor - Meli Melo Paris vizeaza Rusia, Polonia si Ucraina
Planurile de extindere peste granite ale Meli Melo Paris nu se opresc insa la magazinul din Bulgaria. Astfel, pe termen mediu, compania are in vedere deschiderea unei a doua locatii in aceasta tara, tot in centre comerciale de mare anvergura precum Mall of Sofia.
Pentru anul in curs, Meli Melo Paris are in plan si inaugurarea primului magazin in Rusia - Moscova. Decizia de extindere pe aceasta piata a venit datorita puterii mari de cumparare din aceasta tara, dar si a deschiderii locuitorilor catre branduri de bijuterii si accesorii de moda in tendinte.
Pe termen mediu, compania vizeaza inaugurarea a 3 magazine pe aceasta piata. In acelasi timp, Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru magazine Meli Melo Paris in urmatorii 3 - 5 ani.
In ceea ce priveste extinderea pe piata din Romania, Meli Melo Paris vizeaza pentru acest an inaugurarea a trei noi magazine, atat in Bucuresti, cat si in tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial