COSMOTE Romania ofera comunicare de inalta calitate prin HD Voice
Data publicarii: 15-04-2013 | IT&C
Incepand de astazi, clientii COSMOTE Romania pot trai fiecare conversatie mult mai intens, beneficiind de cea mai importanta evolutie a tehnologiei de comunicare vocala din ultimele doua decenii: tehnologia HD Voice, care permite o calitate audio cu o claritate de cristal si o experienta superioara de utilizare, printr-o diferentiere crescuta a conversatiei de zgomotul de fundal, sporind acuratetea apelului.
"Standardul de telefonie HD Voice nu doar imbunatateste claritatea si naturaletea convorbirii, ci si confera un sentiment de comunicare transparenta, facilitand recunoasterea vocii interlocutorului. De asemenea, aceasta tehnologie ofera o diferentiere mult mai buna a sunetului. Clientii pot experimenta acum o calitate sporita a apelurilor vocale, pe masura ce noul serviciu ofera o interactiune la distanta capabila chiar sa transmita emotie, prin inducerea unui sentiment de proximitate intre apelanti”, a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE Romania.
Clientii COSMOTE Romania care utilizeaza un terminal compatibil HD Voice pot experimenta o claritate mai mare a sunetului, un zgomot de fundal redus si chiar senzatia ca persoana cu care discuta se afla in aceeasi camera. Pentru a se bucura de beneficiile acestei noi tehnologii, atat apelantul, cat si persoana apelata trebuie sa detina telefoane mobile compatibile cu HD Voice, apelurile fiind efectuate prin intermediul tehnologiei 3G.
Serviciul HD Voice este disponibil la nivel national pentru apelurile in retea prin intermediul tehnologiei 3G, portofoliul COSMOTE Romania incluzand in prezent 25 modele de terminale compatibile, printre care smartphone-uri Apple, Nokia, Sony, HTC, LG. Gama de dispozitive compatibile cu HD Voice va fi extinsa in urmatoarea perioada. Intreaga lista de terminale compatibile, precum si mai multe informatii despre aceasta tehnologie, sunt disponibile aici.
La sfarsitul lunii martie, COSMOTE Romania oferea viteze de descarcare de pana la 43,2 Mbps pentru Internetul mobil in 159 de orase si 900 localitati din Romania, acoperind 47% din populatie. Mai mult, clientii se puteau bucura de viteze de pana la 21,6 Mbps in tehnologia HSPA+ in 189 de orase din tara. In total, serviciile 3G acopera in prezent peste 73% din populatia Romaniei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial