Nokia s-a lansat pe piata de navigare auto
Data publicarii: Astazi, 30-10-2006
Noul produs va folosi harti digitale elaborate de compania americana NAVTEQ, in timp ce dispozitivul Nokia N95, deja lansat de Nokia, care este folosit tot pentru navigarea auto, este echipat cu harti produse de compania olandeza Tele Atlas. Nokia a publicat, in dimineata zilei de luni, venituri si profit record pentru al treilea trimestru al acestui an.
Dispozitivul Nokia 330 mai dispune de functii de music player si poate afisa imagini si videoclipuri, insa nu poate fi folosit ca un telefon. Se estimeaza ca noul aparat va fi disponibil pe pietele europene in al patrulea trimestru al lui 2006, comercializandu-se contra sumei de aproximativ 360 de euro, care nu include taxele.
Dispozitivele oferite de TomTom, denumite ONE, sunt mai ieftine, avand preturi intre 299 si 399 de euro, dar nu includ servicii multimedia precum stocarea sau redarea de muzica. TomTom, care a anuntat, saptamana trecuta, ca a vandut 1,2 milioane de sisteme de navigare auto, din iunie pana in septembrie 2006, detine mai mult de jumatate din piata de navigare auto europeana, care este si cea mai mare din lume.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri