Yahoo se retrage din China pe 19 august
Data publicarii: 22-04-2013 | IT&C
- Compania americana renunta la serviciul de e-mail pentru cea mai mare piata asiatica
- Yahoo a pierdut lupta in fata competitorilor locali - QQ, Sina si Sohu
Compania americana Yahoo!, cunoscuta pana acum cativa ani drept liderul pietei de servicii de posta electronica (e-mail), inca nu reuseste sa-si revina din caderea in care se afla si pierde teren pe toate pietele. Furnizorii locali de servicii de e-mail din China au coplesit compania americana pe acest segment, situatie in urma careia oficialii Yahoo! au decis retragerea acestui tip de servicii pentru piata chineza.
Yahoo! nu mai este de ceva timp lider global pe servicii de e-mail, aflandu-se in prezent, conform unor date publicate de ComScore, in toamna anului trecut, abia pe locul al treilea, in spatele celor de la Gmail si Hotmail. Singura piata in care mai conteaza si singura piata care mai conteaza pentru companie este cea din Statele Unite, unde inca se mentine pe prima pozitie, peste Gmail si Hotmail.
In afara SUA, Yahoo! pierde teren in fata celor de la Google, care foloseste o metoda mai mult sau mai putin placuta de utilizatorii de telefoane Android, care sunt obligati sa-si faca un cont Gmail (daca nu au deja) pentru a accesa Play Store, site-ul de aplicatii dedicate terminalelor care ruleaza pe sistemul de operare produs tot de Google. In acest context, pozitia de lider a Google pe piata de e-mail este una indoielnica, insa advertiserii tin cont de cifrele statistice, iar publicitatea fuge de multi ani spre Google, si nu spre Yahoo!, componenta care-i nemultumeste cel mai mult pe actionarii companiei.
Problemele din China sunt tot mai mari, in ceea ce priveste serviciile de e-mail, motiv pentru care oficialii au decis retragerea acestor servicii. Decizia a fost luata in contextul in care cota serviciului Yahoo Mail in China a scazut in favoarea companiilor locale care furnizeaza servicii de posta electronica, lider fiind QQ. De asemenea, portalul de stiri al Yahoo China are rivali puternici, mult mai populari, precum QQ, Sina si Sohu, informeaza publicatia South China Morning Post, citata de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză