Yahoo se retrage din China pe 19 august
Data publicarii: 22-04-2013 | IT&C
- Compania americana renunta la serviciul de e-mail pentru cea mai mare piata asiatica
- Yahoo a pierdut lupta in fata competitorilor locali - QQ, Sina si Sohu
Compania americana Yahoo!, cunoscuta pana acum cativa ani drept liderul pietei de servicii de posta electronica (e-mail), inca nu reuseste sa-si revina din caderea in care se afla si pierde teren pe toate pietele. Furnizorii locali de servicii de e-mail din China au coplesit compania americana pe acest segment, situatie in urma careia oficialii Yahoo! au decis retragerea acestui tip de servicii pentru piata chineza.
Yahoo! nu mai este de ceva timp lider global pe servicii de e-mail, aflandu-se in prezent, conform unor date publicate de ComScore, in toamna anului trecut, abia pe locul al treilea, in spatele celor de la Gmail si Hotmail. Singura piata in care mai conteaza si singura piata care mai conteaza pentru companie este cea din Statele Unite, unde inca se mentine pe prima pozitie, peste Gmail si Hotmail.
In afara SUA, Yahoo! pierde teren in fata celor de la Google, care foloseste o metoda mai mult sau mai putin placuta de utilizatorii de telefoane Android, care sunt obligati sa-si faca un cont Gmail (daca nu au deja) pentru a accesa Play Store, site-ul de aplicatii dedicate terminalelor care ruleaza pe sistemul de operare produs tot de Google. In acest context, pozitia de lider a Google pe piata de e-mail este una indoielnica, insa advertiserii tin cont de cifrele statistice, iar publicitatea fuge de multi ani spre Google, si nu spre Yahoo!, componenta care-i nemultumeste cel mai mult pe actionarii companiei.
Problemele din China sunt tot mai mari, in ceea ce priveste serviciile de e-mail, motiv pentru care oficialii au decis retragerea acestor servicii. Decizia a fost luata in contextul in care cota serviciului Yahoo Mail in China a scazut in favoarea companiilor locale care furnizeaza servicii de posta electronica, lider fiind QQ. De asemenea, portalul de stiri al Yahoo China are rivali puternici, mult mai populari, precum QQ, Sina si Sohu, informeaza publicatia South China Morning Post, citata de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial