Crosul Banca Transilvania 2013: sport, CSR si voie buna
Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci
La Crosul Banca Transilvania, competitie care a avut loc in 21 aprilie, BT a imbinat, asa cum si-a propus pentru aceasta editie, incurajarea sportului, implicarea sociala si voia buna. Peste 1.000 de participanti, cu varste cuprinse intre 9 si 76 de ani, au alergat in acest an la cros.
Povestea brandului Crosul Banca Transilvania numara 13 editii anuale, toate organizate in Cluj-Napoca. Pe parcursul editiilor, strategia de eveniment a adaugat elemente noi, cum ar fi premii speciale, tombole, invitati precum Gabriela Szabo - fosta atleta si campioana mondiala - precum si initiative umanitare. Crosul Banca Transilvania are propria identitate de brand si un website dedicat, www.crosulbt.ro.
Voia una a fost la ea acasa la aceasta editie a Crosului Banca Transilvania, mai ales ca i-a avut ca amfitrioni, in premiera, pe Zanul BT si Mascotele-Stelute ale programului de loialitate al bancii, Star BT, destinat celor care au carduri de credit de la Banca Transilvania. Cele trei personaje au intretinut atmosfera, au luat parte la progamul de incalzire a participantilor la competitie, au dat autografe, au incurajat concurentii, au dat startul crosului si au premiat campionii.
Si in acest an, Crosul Banca Transilvania a avut o componenta de CSR, Banca Transilvania donand cate 5 euro fundatiei Clujul Are Suflet, pentru fiecare persoana care a alergat la cros. Clujul Are Suflet este cel mai mare program de implicare sociala a bancii, prin care, in decurs de mai bine de 5 ani, a ajutat peste 1.200 de adolescenti proveniti din medii sociale cu probleme, sa aiba o viata mai buna, sa se reintegreze scolar si sa isi gaseasca un rost in viata. Povestile de succes ale fundatiei pot fi urmarite accesand siteul Clujul Are Suflet: http://www.clujularesuflet.ro/povesti-de-succes/.
Printre persoanele care au luat startul Crosului BT au fost inclusiv aproximativ 30 de adolescenti de la fundatia Clujul Are Suflet, dar si echipe sportive locale precum Napoca Rally Academy, juniorii de la echipa U Cluj - Handbal Masculin si Crusaders Cluj - echipa de fotbal american. O participanta a parcurs intregul traseu de 6 km al crosului in scaun cu rotile, tocmai pentru a se alatura cauzei umanitare a competitiei.
Ca parte a comunitatii, banca a sustinut de-a lungul anilor o gama variata de sporturi - crosul, golful si tenisul devenind sub-branduri BT, cu identitate si competitii proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial