Crosul Banca Transilvania 2013: sport, CSR si voie buna
Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci
La Crosul Banca Transilvania, competitie care a avut loc in 21 aprilie, BT a imbinat, asa cum si-a propus pentru aceasta editie, incurajarea sportului, implicarea sociala si voia buna. Peste 1.000 de participanti, cu varste cuprinse intre 9 si 76 de ani, au alergat in acest an la cros.
Povestea brandului Crosul Banca Transilvania numara 13 editii anuale, toate organizate in Cluj-Napoca. Pe parcursul editiilor, strategia de eveniment a adaugat elemente noi, cum ar fi premii speciale, tombole, invitati precum Gabriela Szabo - fosta atleta si campioana mondiala - precum si initiative umanitare. Crosul Banca Transilvania are propria identitate de brand si un website dedicat, www.crosulbt.ro.
Voia una a fost la ea acasa la aceasta editie a Crosului Banca Transilvania, mai ales ca i-a avut ca amfitrioni, in premiera, pe Zanul BT si Mascotele-Stelute ale programului de loialitate al bancii, Star BT, destinat celor care au carduri de credit de la Banca Transilvania. Cele trei personaje au intretinut atmosfera, au luat parte la progamul de incalzire a participantilor la competitie, au dat autografe, au incurajat concurentii, au dat startul crosului si au premiat campionii.
Si in acest an, Crosul Banca Transilvania a avut o componenta de CSR, Banca Transilvania donand cate 5 euro fundatiei Clujul Are Suflet, pentru fiecare persoana care a alergat la cros. Clujul Are Suflet este cel mai mare program de implicare sociala a bancii, prin care, in decurs de mai bine de 5 ani, a ajutat peste 1.200 de adolescenti proveniti din medii sociale cu probleme, sa aiba o viata mai buna, sa se reintegreze scolar si sa isi gaseasca un rost in viata. Povestile de succes ale fundatiei pot fi urmarite accesand siteul Clujul Are Suflet: http://www.clujularesuflet.ro/povesti-de-succes/.
Printre persoanele care au luat startul Crosului BT au fost inclusiv aproximativ 30 de adolescenti de la fundatia Clujul Are Suflet, dar si echipe sportive locale precum Napoca Rally Academy, juniorii de la echipa U Cluj - Handbal Masculin si Crusaders Cluj - echipa de fotbal american. O participanta a parcurs intregul traseu de 6 km al crosului in scaun cu rotile, tocmai pentru a se alatura cauzei umanitare a competitiei.
Ca parte a comunitatii, banca a sustinut de-a lungul anilor o gama variata de sporturi - crosul, golful si tenisul devenind sub-branduri BT, cu identitate si competitii proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii