Raiffeisen Bank - 660.000 de clienti au optat pentru Internet Banking
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienti pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numarul de tranzactii realizate pe internet a depasit 1,77 de milioane. Banca a nregistrat o crestere cu 30% a numarului de clienti in 2012.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking in 2005, iar in 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design si functionalitati imbunatatite, prima platforma din Romania care personalizeaza interactiunea cu clientii, conform situatiei din conturile lor.
"Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clientilor (reteaua de unitati, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una castigatoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat si apreciat de clientii nostri, iar banca inregistreaza rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienti persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a fost recompensata cu premii importante de catre revista eFinance pentru dezvoltarea serviciului de internet banking si mobile banking in 2012 : banca are cei mai multi utilizatori de internet banking 660.000, cel mai mare numar de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online - 597.500 si a inregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking. Raiffeisen Bank a cunoscut o crestere importanta atat n ceea ce prive[te num`rul de client (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aprox 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini