Romanii cumpara oua de Paste de 25 de milioane de euro
Data publicarii: 26-04-2013 | Actualitate
Vanzarile de oua cresc cu 60 de milioane de bucati cu doua saptamani inaintea Pastelui si, desi se vand la poarta fermei cu 0,18 lei bucata, acestea ajung in magazine cu 0,4-0,5 lei, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Nationale a Crescatorilor de Pasari din Romania.
"In perioada de dinaintea Pastelui, vanzarile de oua crescu cu 60% fata de o luna obisnuita. Daca in mod normal se vand 100-110 milioane de oua pe luna, in cele doua saptamani inainte de Paste se vor mai vinde in plus peste 60 de milioane de oua", a spus Van.
El a afirmat ca, desi la poarta fermei ouale se vand cu 0,18 lei, ele ajung pe rafturile magazinelor cu 0,4-0,5 lei. Astfel, romanii vor plati de Paste pe cele 60 de milioane de oua peste 24 de milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial